Connect with us

Smartphones

اسمارٹ فون کی جاسوسی کی: ایک ناول پر حملے کی عمر سم کارڈ-ٹیکنالوجی – آئینہ آن لائن

Published

on

<مدت کلاس="مضمون-فعل-تاریخ">
<وقت کلاس="فارمیٹ" تریخ ویلہ="2019-09-13 16:32:00">
جمعہ 13.09.2019
میں 16:32
< ؛ ؛ >
<شیخ الاسلام کلاس="فہرست-فلوٹ clearfix">

< ؛ ؛ > لی کلاس=”فہرست-فلوٹ چھوڑ دیا”>
پرنٹ کریں <لی />
< ؛ ؛ > لی کلاس=”فہرست-فلوٹ چھوڑ دیا”>
استعمال کے حقوق<لی/>
< ؛ ؛ > لی کلاس=”فہرست-فلوٹ چھوڑ دیا”>
رائے<لی/>
< ؛ ؛ > لی id=”sparticle تقریب فورم” کلاس=”فہرست-فلوٹ چھوڑ دیا”>
تبصرہ
<لی />

خطرے جھوٹ سپت میں بہت سے موبائل فونز اور چالو کیا جا سکتا بھیجنے کی طرف سے ایک ایس ایم ایس: محققین آئر لینڈ سے مشاہدہ کیا ہے حملہ آور کے طور پر وہ بھیج میلویئر کو سم کارڈ پر جاسوسی کرنے کے لئے صارفین.

کے ساتھ نام نہاد سم Jacker-طریقہ کار تبدیل کیا جا سکتا اسمارٹ فونز صرف میں کیڑے اور سے باخبر رہنے کے آلہ ، انہوں نے کہا کہ یہ سیکورٹی کمپنی انکولی موبائل سیکورٹی. کمزور نقطہ تک دنیا میں ایک ارب موبائل فونز متاثر ہوئے تھے. ڈیٹا سم کارڈ ٹیکنالوجی میں استعمال کیا جائے گا امریکہ ، مغربی افریقہ ، یورپ اور مشرق وسطی.

محققین کے مطابق ، ایک سمارٹ فون کے مجبور کیا جا سکتا ہے, دوسری چیزوں کے درمیان, کو بھیجنے کے لئے اس کی موجودہ محل وقوع کے لئے ایک حملہ آور. اس کے علاوہ, آپ کو مجبور کر سکتے ہیں کرنے کے لئے فون کال کی ایک بڑی تعداد, ایک تصویر بھیجنے کے پیغام کو کھولنے کے لئے ایک ویب براؤزر یا سم کارڈ کے تمام راستے بند.

صارف ہو جاتا ہے کی طرف سے حملے سے کوئی تعلق نہیں

The بدنیتی پر مبنی کوڈ منتقل کیا جاتا ہے کے ذریعے ایک خاص طور پر ایس ایم ایس فارمیٹ کے لئے نام نہاد S@t براؤزر پر ایک سافٹ ویئر ہے کہ کچھ مینوفیکچررز انسٹال پر سم کارڈ, یہاں تک کہ اگر وہ اپ ڈیٹ نہیں کیا گیا دس سال کے لئے اور آج کل اصل میں ہے اب ضرورت نہیں. میں گزشتہ کی کوششوں پر حملہ کرنے کے لئے سم کارڈ تھے ، محض ویب سائٹس کے لنکس کے ساتھ درنساوناپورن سافٹ ویئر بھیجا ، رپورٹ کا کہنا ہے کہ. کی صورت میں حال ہی میں مشاہدہ حملوں کوڈ پیش کی جائے گی براہ راست کرنے کے لئے ایس ایم ایس ہے, کے لئے کا تعین کرنے کے لئے سم کارڈ حکم دیتا ہے.

READ NEXT>>  اسمارٹ فون گنا سے Motorola ڈاؤن جائے کرنے کے لئے جاری کی طرف سے اس سال کے آخر

The بدنیتی پر مبنی کوڈ مجبور کر سکتا ہے کارڈ بھیجنے کے لئے موجودہ مقام اور IMEI, ایک منفرد سیریل نمبر ، آلہ ماڈل کے پڑھنے. صارف کے نوٹس اس, کیونکہ کوئی متن میں ظاہر کیا جاتا ہے کے ساتھ فولڈر کو موصول یا بھیجے گئے پیغامات. “حملے کے دوران ، صارف کو مکمل طور پر بے خبر ہے کہ وہ موصول ہوئی ہے ایس ایم ایس کے ساتھ ایک سم Jacker حملے پیغام”, بیان میں رپورٹ.

محققین مشاہدہ کے مطابق فراہم کردہ معلومات میں مختلف ممالک کے ساتھ ہر ایک کے درمیان 100 اور 150 حملوں فی دن. یہ بھی ہو گا ددورا کے ساتھ سب سے اوپر اپ کے لئے 300 حملوں فون پر فی دن. میں آلات کے تقریبا تمام سمارٹ فون مینوفیکچررز ایپل ، سیمسنگ ، Huawei اور Motorola تھا ظاہر ہوتا ہے. میں اس اصول, تاہم, یہ ہونا چاہئے کے تمام آلات کے خطرے سے دوچار ہیں, کام کر رہے ہیں جس کے ساتھ سم کارڈ. کچھ گولیاں, گھڑیاں, کیمرے, اور لیپ ٹاپ میں شامل ہیں, مثال کے طور پر،.

نیٹ ورک آپریٹرز میں جرمنی کے بارے میں غور کرنے کے لئے خود کو تیار کیا جائے

سے ان کے مشاہدے کے محققین نے یہ نتیجہ اخذ نہیں تھا کہ کوئی بڑے پیمانے پر نگرانی. حملے کا طریقہ کار ڈیزائن کیا گیا تھا تاکہ “لوگوں کی ایک بڑی تعداد ، مختلف وجوہات کے لئے نگرانی کی جا سکتی”. کیا آپ “یقین اس میلویئر کی طرف سے تیار کیا گیا ایک مخصوص نجی کمپنی کے ساتھ کام کرتا ہے کہ حکومتوں کی نگرانی کے لئے لوگوں کو”.

READ NEXT>>  آپ نے واقعی سمجھنے کا تصور "پنروک اسمارٹ فون" یا نہیں ؟

محققین کا مشورہ ہے کہ موبائل ٹیلی فون فراہم کرنے والے ، میں گہرائی S@t براؤزر کے باہر فلٹر کرنے کا حکم دیتا ہے اور بلاک کرنے کے لئے کسی بھی مشکوک ایس ایم ایس. کے ساتھ تقسیم کرنے S@t براؤزر ٹیکنالوجی ، بھی قابل فہم ہو, تاہم, ہو سکتا ہے کہ بنانے کے کنٹرول کے سم کارڈ ، زیادہ پیچیدہ ہے.

موبائل فون فراہم کرنے والے میں جرمنی ، کو دیکھنے کے خطرے کی طرف سے سم Jacker چھوڑ دیا. ایک ایس ایم کے ترجمان نے بتایا کہ آئینہ کہ جمعہ کو سیٹلائٹ براؤزر کرے گا استعمال نہیں کی صورت میں ایس. “ایس ایم جرمنی کی طرف سے متاثر نہیں ہے ، سم Jacker-ہیکر کے طریقہ کار.” یہ واضح طور پر لاگو ہوتا ہے کے لئے بھی Telefónica. سم کارڈ نہیں دیا گیا کی ضرورت S@t براؤزر سافٹ ویئر, کا کہنا ہے کہ ایک ترجمان کے لئے گرڈ آپریٹر. “گاہکوں کی Telefónica جرمنی ، متاثر نہیں کر رہے کی طرف سے ان حملوں کے.”

بھی کی صورت میں ٹیلیکام ، یہ دیکھتا ہے کوئی وجہ نہیں کے لئے تشویش کا باعث ہے. ہم مسلسل رابطے میں ہیں کے ساتھ سم کارڈ مینوفیکچررز. فی الحال ، کوئی اشارہ نہیں ہے کہ نقشے کے خطرے کا سامنا کرنے کے لئے متاثر کیا جا سکتا, انہوں نے کہا کہ ایک ترجمان.

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Trending