Connect with us

Fashion Trends

ان نائجیریا فیشن کے رجحانات سے 2000s کبھی نہیں کرنا چاہیے ایک واپسی بنانے کے

Published

on

مجھے فخر نہیں ہوں سب کچھ میں نے کیا کیا ہے میں نہیں بلکہ واقعات سے بھرپور زندگی. میں واپس دیکھو ، اس وقت میں بھاگ گیا کی طرف سے بچوں کے ایک گروپ کے لئے کی کوشش کر پیالا مجھ میں 2011 اور ہلا میرے سر میں افسوس. وہاں بھی وقت میں چلا گیا کے لئے ایک آئینی قانون کے لیکچر میں ایک جوڑا جینز اور ملا کو گھسیٹ میری زندگی کا. لیکن کوئی بھی اس کے قریب آتا ہے 2000s; دہائی میں دو مرتبہ سے ہم مرتبہ کے دباؤ کے حاصل کی مجھ سے بہتر.

2000s ہیں مشہور لئے بہت سی چیزیں ، ہر دوسرے شخص تھا Y2k بخار, اور دھن کے لئے ول سمتھ کی “جائے گا 2k” تھے خوشخبری. اچھے وقت. جو woulda thunk کہ بمشکل سال کے بعد, I ‘ d be جھولی کوردروی کی پتلون کے لئے کافی بڑا میرے پورے جسم میں فٹ ہونے کے لئے? اگر آپ تصاویر کو دیکھنے کے آپ کو اور آپ کے بہترین دوست اس دور کی طرف سے, آپ حاصل کریں گے کے میری بات بہتر ہے. 2000s تھے ایک گہرا بار, ایک بار جب ہم اجتماعی طور پر فیصلہ کرنے کے لئے لباس کی طرح بری طرح سے تیار کارٹون حروف.

کہ اب سٹریٹ فیشن کے مقابلے میں زیادہ مقبول ہے کبھی, اور زیادہ فیشن لوگوں کے لئے تلاش کر رہے ہیں گزشتہ کئی دہائیوں کے لئے پریرتا ، ہم ضروری بات کو یقینی بنانے کے کوئی بھی کبھی کا فیصلہ لانے کے لئے ان کے فیشن ف واپس.

<شیخ الاسلام><لشکر اسلام><مضبوط>کے ساتھ کچھ ‘اطاعت’ پر یہ

<کے اعداد و شمار>

پہلی بار میں نے دیکھا کہ ایک قمیض کے ساتھ “اطاعت” پر لکھا ، اس میں یہ فرض کیا گیا تھا ایک PSA. کی طرح اقوام متحدہ نے سپانسر ایک پروگرام حاصل کرنے کے لئے نائجیریا کے بچوں کے لئے زیادہ فرمانبردار. پھر میں نے شروع کر دیا اس کو دیکھنے کے لئے ٹی وی پر, کی پشت پر ہے جو لوگوں کو کبھی اطاعت کسی کی ہدایات میں ان کی زندگی. آدمی ، ہر نوجوان نائجیریا مرد تھا جو زندہ تھا اور اسپیئر نقد 2000s میں لرز کچھ کے ساتھ اطاعت پر یہ. کی ‘اطاعت’ کے لباس لائن اہم تھا میں لانے streetwear کرنے کے لئے ، عوام (اور ہمارے لوگوں پر Aba کیا ان کے منصفانہ حصہ میں مدد کرنے کے لئے). منصفانہ ہو, ان کے ڈیزائن بہت اچھا ہے. نہیں, وہ نہیں ہیں. میں نے دیکھا ہے کافی اطاعت کے لئے 60 زندگی.

<شیخ الاسلام><لشکر اسلام><مضبوط>بوٹ کٹ پتلون

READ NEXT>>  سے چرواہا پرنٹ کرنے کے لئے مربع sausages: اس ہفتے کے فیشن کے رجحانات – گارڈین

<کے اعداد و شمار>

بریکٹ یہ کام کر رہے کے لئے ثقافت.

کیا آپ جانتے ہیں کے بارے میں کے ارد گرد چلنے میں ازار محسوس ہوتا ہے کہ جیسے وہ چھپا رہے ہیں ایک پورے گاؤں اور اس کے شہریوں. وقت سے, پتلون میں کمی کی گئی ہے پہلی ہلاکتوں کے فیشن کے رجحانات. تو میں نے ماننا لوگوں کی حوصلہ افزائی کر رہے تھے جب بوٹ کٹ بات (یا گھنٹی bottoms کے طور پر کچھ انہیں فون) سے ظاہر ہوتا ہے. وہ نہیں ہونا چاہئے. سوائے اس کے کہ آپ کی کوشش کر رہے ہیں کرنے کے لئے اسمگل اپنے توسیع خاندان کے کسی دوسرے ملک میں کوئی متبادل حقیقت جہاں ان ازار احساس بنانے کے. تصور چلنے اور کے لئے انتظار کر نیچے نصف کی اپنی ازار کرنے کے لئے آپ کے ساتھ پکڑنے. وہاں بھی حصہ جہاں ازار گا نگل آپ کے جوتے کے ساتھ ، کوئی سلسلے کے لئے کس طرح زیادہ سے زیادہ آپ پر خرچ کیا ۔ پھر کبھی.

<شیخ الاسلام><لشکر اسلام><مضبوط>Supra Hightops

<کے اعداد و شمار>

مسیح ہے ۔ یہ ‘جوتے’ تھا جس کی چال وہ فروخت کر رہے تھے کے تحت, کی طرح نظر آتے ہیں کیا ہوا اگر وال-ای خرچ بہت زیادہ ذاتی وقت کے ساتھ ایک چمڑے کی گیند. ابھی تک ہر کوئی مجھے جانتا تھا ، لڑکوں اور لڑکیوں کے لئے کرنا چاہتا تھا راک کے ایک جوڑے میں 2008. Supra بخار اتنا شدید تھا کہ اس سے منسلک کیا گیا تھا رقص چالوں کی طرح Dougie اور ایک پوری کھیپ کے بچے کا سامنا کرنا پڑا rappers. منصفانہ ہو, وہ باہر کھڑا تھا; ایک جوڑے کے Supras کی طرح نظر آتے ہیں Optimus Prime ہے گلے اپنے پاؤں کے ساتھ اپنے ازار تمام scrunched کے قریب اپنے گھٹنے. Hightops نہیں ہیں برا ہے; ایک اچھی جوڑی کی 23s گا اس بات کو ثابت. Supras صرف کام نہیں کرتے.

<شیخ الاسلام><لشکر اسلام><مضبوط>کہ قمیض اور amp ؛ سویٹر/واسکٹ طومار

<کے اعداد و شمار>

P مربع ہونے P مربع

جی ہاں ، Bayo. میں جانتا ہوں تم نے دیکھا ہے ان تمام انٹرویوز کے جیف Bezos جہاں وہ stylishly سجا میں ایک لباس کے شرٹ اور ایک اچھا سویٹر. میں جانتا ہوں آپ کی طرح بننا چاہتا ہوں Bezos. میں چاہتا تھا کہ ایک نوجوان, ہپ اربپتی بھی. تو میں نے اپنے دوستوں مجھے اس بات پر قائل کرنے کے لئے لباس کے حصہ کی طرف سے پہننے کے کپڑے پر لباس کے شرٹ میں دوپہر کے سورج کی روشنی کے ساتھ ایک محب وطن ‘نائیجیریا’ پن کے لئے اثر. لگتا ہے جو اب بھی غریب? مجھے. بعض پلشتیوں اب بھی لباس اس طرح ، لیکن ہم بیداری بڑھانے ضروری اور قتل کے اس وائرس سے پہلے یہ مغلوب پوری آبادی کے برابر ہے ۔

READ NEXT>>  10 الماری لوازم کی طرف سے حوصلہ افزائی 2019 کے موسم گرما میں فیشن کے رجحانات کی | Pouted.com

<شیخ الاسلام><لشکر اسلام><مضبوط>سارنگ سناپبیکس

<کے اعداد و شمار>

اس آدمی کو ایک بار پھر.

میں نے الزام Wizkid اور “Holla میں اپنے لڑکے”. آپ کو دیکھ کر جب ایک نوجوان ، باصلاحیت گلوکار ہے جو قیاس اس کے نوجوانوں میں اپ سے پتہ چلتا ہے اور گرپس تمام (لیڈیز) توجہ ، یہ صرف سمجھ میں آتی ہے کہ ہر ممکنہ بچے کے لئے چاہتا ہے کی طرح نظر آتے ہیں ۔ ٹوپیاں ، یا اس کے چہرے بڑے حروف وہ ہیں کے طور پر بھی جانا جاتا ہے ، کیا گیا تھا ایک بات طویل عرصے سے پہلے Wiz. لیکن جب انہوں نے شروع کر دیا ، ظاہر کرنے کے لئے میں ہر جگہ سناپبیکس کے مختلف رنگوں ، mandem سوٹ کی پیروی کی. اس کے بعد ، unimaginative Nigerians بنانے شروع کر دیا ان کے ساتھ مکمل بے معنی اصطلاحات جیسے “اکڑ” میں ابرا بینکر رنگوں. سناپبیکس ہیں اب بھی ایک مقبول ثقافت کا حصہ, کے طور پر Wizkid آپ کو دکھائے گا کسی دن. لیکن 2000s تھے ایک گہرا وقت ہمیں کبھی نہیں کرنے کے لئے واپس.

<مضبوط>معزز ذکر

کوئی بات نہیں جو تم کرتے ہو, آپ کو صرف نہیں کر سکتے ہیں سے شکست دی اس میں سے ایک ہے. یہ کرنے کی کوشش کر ہمیشہ کے لئے رہنے کے.

<شیخ الاسلام><لشکر اسلام><مضبوط>رنگ استرداد

<کے اعداد و شمار>

Debs, ایک Abuja طرز زندگی بلاگر

دیکھنے کے لئے چاہتے ہیں جو ایک شخص کی طرح لگتا ہے جب وہ انتظام ایک تنظیم کو یکجا کیا ہے کہ تمام 9 بنیادی رنگوں? منصفانہ ہو, آپ کو شاید دیکھا یہ پہلے سے ہی ہے. رنگ بلاک کر رہی ہے بنیادی طور پر ایک ڈسپلے کے گرافک ڈیزائن. لوگوں راک اشیاء کے بہت سے مختلف رنگوں ، قیاس پیدا کرنے کے لئے ایک متنوع ضعف منباون پیلیٹ. میں دیکھ کیا ہے خالص ، unadulterated الجھن.

<مضبوط>تم یہاں ہو جبکہ, مجھے آپ کو بتا کے بارے میں ایک چھوٹا سا کچھ ہے ہم اس پر کام کر رہا. یہ کہا جاتا ہے Poppin’ ایک ہفتہ وار کی ترسیل کے کیا معاملات میں پاپ کلچر + اندرونی خلاصہ, جائزے, freebies کے اور زیادہ. اگر یہ لگتا ہے کی طرح آپ کے معاہدے سائن اپ کرنے کے لئے ہمارے قبیلے <مضبوط>.

The submit ان نائجیریا فیشن کے رجحانات سے 2000s کبھی نہیں کرنا چاہیے ایک واپسی بنانے appeared first on Zikoko!.

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Trending