Connect with us

Tech & Telecom

ایف بی آر کے متعارف فروخت رسید اپلی کیشن, بڑے خوردہ فروشوں کا حکم دیا سوئچ کرنے کے لئے کی طرف سے دسمبر 1st

Published

on

فیڈرل بورڈ آف ریونیو (ایف بی آر) سے پوچھا تمام بڑے خوردہ فروشوں کو یقینی بنانے کے لئے کی تنصیب کے اس پوائنٹ کے فروخت رسید اپلی کیشن میں ان کے نظام کی طرف سے دسمبر کے آغاز. اس کی اجازت دے گا ان کی رپورٹ کرنے کے لئے ان کے کاروبار کے لئے ٹیکس حکام پر ایک حقیقی وقت کی بنیاد پر.

آمدنی بورڈ بھی متعارف کرایا ‘الیکٹرانک رسید کے نظام کے لئے’ ریستوران, کیفے, کافی کی دکانوں, eateries کے ، ناشتا بار اور ہوٹل. یہ بھی ہدایت کی ان انسٹال کرنے کے لئے بورڈ کی منظوری دے دی مالی الیکٹرانک آلات/سافٹ ویئر.

آمدنی کے جسم کو جاری ایس آر او (1203(I)/2019) میں ترمیم کرنے کے لئے سیلز ٹیکس قوانین 2006 بنانے کے لئے انضمام کی فروخت اپلی کیشن کے لئے لازمی تمام خوردہ فروشوں کی سہولت کے لئے ٹیکس کی ادائیگی.

کے تحت الیکٹرانک رسید کے نظام ، رجسٹرڈ شخص میں مخصوص حکمرانی 150ZA انسٹال کرنا ضروری ہے ان کی مالی الیکٹرانک آلات اور سافٹ ویئر کے طور پر منظوری دے دی کے بورڈ کی طرف سے. یہ اس ویب سائٹ پر دستیاب کے ساتھ مکمل تکنیکی ہدایات کی تنصیب کے لئے, ترتیب, اور انضمام.

حکومت 150ZA لاگو کرنے کے لئے تمام کاروباری اداروں ہے کہ ، ‘الیکٹرانک رسید کے نظام’ پر لاگو ہوتا ہے. اس کے لئے کیا مراد ہے نگرانی اور سے باخبر رہنے کے کے ٹیکس کی سرگرمیوں کی طرف سے الیکٹرانک یا دیگر ذرائع.

The ایف بی آر میں ایک قانونی ریگولیٹری آرڈر (ایس آر او) بنایا ، اس کے لئے لازمی ٹائیر-1 خوردہ فروشوں فراہم کرنے کے لئے اصل وقت کی رپورٹنگ ان کے فروخت کرنے کے لئے ، ٹیکس اتھارٹی کی طرف سے بھی 1 دسمبر ، 2019.

READ NEXT>>  یہاں ٹیک سے متعلق اعلانات آپ کو جاننے کی ضرورت ہے بجٹ میں 2019-20

کے مطابق ایف بی آر سے دسمبر 2019 ، تمام ٹائیر-میں خوردہ فروشوں ضم کرنا چاہئے ان کے ریٹیل آؤٹ لیٹس کے ساتھ بورڈ کی کمپیوٹرائزڈ نظام کے لئے اصل وقت کی رپورٹنگ کی فروخت کے موڈ میں ، اور مشروع طريقہ سے.

ایف بی آر کی وضاحت کرتا ٹائیر-1 خوردہ فروشوں کے طور پر کام وہ لوگ جو ایک یونٹ کے طور پر ایک قومی یا بین الاقوامی زنجیر کی دکانوں میں یا ایک ایئر کنڈیشنڈ شاپنگ مال یا پلازہ. اس کو چھوڑ کر دکانیں یا سٹال لیکن ان لوگوں میں شامل ہیں جن کی مجموعی بجلی کا بل دوران پچھلے سال سے تجاوز کر Rs. 600,000. یہ بھی شامل ہے وہولیسالر-سہ-خوردہ فروشوں میں مصروف بلک درآمد اور فراہمی صارفین کی چیزوں کی یا تو کرنے کے لئے خوردہ فروشوں یا عام آبادی. ایک دکان کی پیمائش ، 1 ، 000 مربع فٹ کے علاقے میں یا اس سے زیادہ بھی میں آتا ہے ٹائیر-1 زمرے.

The ایف بی آر نے یہ بھی کہا کہ نظام کے پہلے سے ہی ہے کے لئے چل رہا میں ایک سال سے زیادہ کے ارد گرد 4 ، 000 سے زائد آؤٹ لیٹس میں سے 70 کے درمیان سب سے اوپر ٹیکسٹائل اور چمڑے کی برانڈز.

The کی فراہمی کے ختم کپڑا اور مقامی طور پر تیار ختم مضامین کی ٹیکسٹائل, چرمی اور مصنوعی چمڑے کا حقدار ہوگا ، کم شرح شرائط کے تحت. خوردہ کی فراہمی ان اشیاء کے ساتھ مشروط ہو جائے گا کے لئے معیاری شرح اگر وہ بنا رہے ہیں سے ریٹیل آؤٹ لیٹس نہیں ہیں جو مربوط انداز میں مشروع کی طرف سے ایف بی آر.

READ NEXT>>  پی ٹی سی ایل & ایل ڈی اے پر دستخط مفاہمت کی یادداشت کے لئے آرائش و زیبائش کے انڈر لاہور میں

مربوط سپلائر جو پایا جاتا ہے کرنے کے لئے ہے کے ساتھ چھیڑ چھاڑ نظام میں رہ جائے گا کے لئے اہل شرح میں کمی, اگر دوسری صورت میں قابل اطلاق ہو, اور اس کی ان پٹ ٹیکس بھی کم ہو جائے گا ، ایف بی آر نے مزید کہا.

The publish ایف بی آر کے متعارف فروخت رسید اپلی کیشن, بڑے خوردہ فروشوں کا حکم دیا سوئچ کرنے کے لئے کی طرف سے دسمبر 1st پر سب سے پہلے شائع .

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Trending