Connect with us

Tech & Telecom

بجٹ 2019-20: حکومت کی طرف تعین روپے 7.341 ارب کے لئے آئی ٹی اور ٹیلی کام کے منصوبوں

Published

on

بجٹ کا اعلان کیا ، پاکستان کی حکومت پر توجہ مرکوز ہے کو بڑھانے کے آئی ٹی اور ٹیلی کام کے شعبے میں ملک کے طور پر یہ ہے میں سے ایک وزیر ڈرائیوروں کی ایک بڑھتی ہوئی معیشت ہے. اس 2019-20 بجٹ پر مرکوز 29 مختلف جاری اور نئے ترقیاتی منصوبوں کے تحت واقع پبلک سیکٹر ترقیاتی پروگرام (PSDP).

باہر کی کل Rs. 951 ارب مختص کی ترقی کے لئے ملک کے ارد گرد Rs. 6 ارب وقف کیا گیا ہے کی ترقی کے لئے سائنس اور ٹیکنالوجی ونگ کا ملک ہے ۔ اس میں Rs. 7.341 ارب روپے بجٹ میں مختص کی حکومت ہے پر توجہ مرکوز کی تکمیل کے 10 جاری منصوبوں کی طرف سے اخراجات میں Rs. 1.466 ارب سے اس بجٹ اور 19 نئی سکیمیں متعارف کرایا جائے گا سے باقی روپے 5.864 ارب.

حکومت کو بھی ایک طرف قائم Rs. 600 ملین کے لئے ہال کی 3G/4G کی خدمات کے طور پر اچھی طرح سے کے طور پر روپے 474 ملین کے لئے واحد متبادل کے جی ایس ایم نیٹ ورکس میں آزاد اور جموں کشمیر کے لئے ہلکے پھلکے کے بنیادی ڈھانچے وہاں. حکومت کی بھی منصوبہ بندی کی تعمیر کے لئے نئی ٹیکنالوجی پارکس کے دارالحکومت میں شہر کے تحت ٹیکنالوجی پارک کی ترقی کے منصوبے (تےدیپا) اور اس کے لئے Rs. 100 ملین پر کیا گیا ہے مختص.

ہم نے حال ہی میں دیکھا ہے کہ ترسیلات زر سے اس شعبے کو دیکھا ہے ایک حیرت انگیز 151 ٪ کی ترقی گزشتہ 5 سال کے علاوہ پاکستان کی گئی ہے کے طور پر لیبل لگا third سب سے زیادہ پرکشش محل وقوع کے بارے میں غیر ملکی خدمات. یہ برآمدات بھی تجاوز کر $3.3 ارب ، ایک سال اور یہ ظاہر کرتا ہے اس صنعت میں ایک اہم آمدنی کے جنریٹر کے لئے ہمارے ملک.

READ NEXT>>  10 Best Google Cardboard Apps to Try in 2019 - PhoneWorld

آپ کے خیالات کیا ہیں کے بارے میں بجٹ مختص کرنے کے لئے آئی ٹی اور ٹیلی کام? آپ کے خیال میں کیا یہ مناسب ہے ، کی ترقی کے لئے اس شعبے?

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Trending