Connect with us

Tech & Telecom

جاز توڑ رہا ہے نئی زمین فراہم کی طرف سے ایک خود کی دیکھ بھال سروس ونڈو پر WhatsApp

Published

on

پہلے کے طور پر خود کو ایک اہم ٹیلی کمیونیکیشن آپریٹر پاکستان میں, جاز اب سرکاری طور پر سب سے پہلے ہو کرنے کے لئے ملک میں پیش کرتے ہیں اس پوسٹ پیڈ صارفین کی ایک خود کی دیکھ بھال سروس ونڈو پر دنیا کی سب سے زیادہ مقبول چیٹ کی درخواست – WhatsApp کی.

کے مطابق کے لحاظ سے اس کی بہت زیادہ تعاون, WhatsApp کے طور پر کام کرے گا ایک سیلف سروس پورٹل کے لئے جاز صارفین کی توقع ہے جس میں کام کرنے کے لئے دو طریقے ہیں. یا تو کسٹمر کر سکتے ہیں کے لئے ایک پیغام بھیجنے جاز WhatsApp کی تعداد, یا یہ ہو سکتا ہے دوسرے طریقے کے ارد گرد. میں حکم کے ساتھ مربوط کرنے کے لئے جاز WhatsApp چینل ، صارفین کو بھیج سکتے ہیں “ہیلو” کرنے کے لئے 0300-3008000.

ایک بار وہ جڑے ہوئے ہیں کے لئے ، چینل ، صارفین کے قابل ہو جائے گا ادا کرنے کے لئے ان کے بل ، حاصل ، ان کے ، حال ہی میں پیدا انوائس اور ان کے بلنگ کی معلومات کے طور پر اچھی طرح سے کے ساتھ ساتھ مددگار اکثر پوچھے گئے سوالات. ہوتا ہے کے طور پر, ہر بات چیت کی جگہ نہیں لے کہ اس عمل کے دوران ہو جائے گا بالکل مفت کے انچارج.

اس کی ترقی کے لئے ایک سب سے پہلے ایک پاکستانی ٹیلی کمیونیکیشن آپریٹر, اور ایک کے لئے ہے laud جاز کے لئے احساس کی اہمیت مجموعی سیلف سروس کے اندر اندر ایک پلیٹ فارم کی طرح ہے WhatsApp کے طور پر عوام کے لئے جاری رکھنے سے دور منتقل روایتی سیلف سروس ماڈل.

READ NEXT>>  IT Sub-Committee Directed PTET to Increase Pensions for Retired PTCL Employees

اس موقع پر چیف کسٹمر کے تجربے آفیسر جاز سعدیہ خرم نے کہا ، “ساتھ ذہن میں رکھتے ہوئے تیار کی عادات ہمارے گاہکوں میں ڈیجیٹل خلا, جاز فراہم کرنے کی پابند ہے رگڑ-مفت اور آسان خدمات اپنے صارفین کے لیے ، اور اعلان کرنے پر فخر ہے کے آغاز کے WhatsApp کے طور پر سوشل چینل کی حمایت کے لئے اپنے قابل قدر صارفین کو.”

جبکہ پہلے مرحلے میں اس منصوبے کے لئے جا رہا ہے پر مشتمل سیلف سروس کے اختیارات کے لئے صارفین سمیت وصول بلنگ کی معلومات, انوائس اور ادائیگی بنانے کا استعمال کرتے ہوئے ایک سادہ مینو, حتمی منصوبہ بندی کرنے کے لئے ہے ambitiously بڑھنے میں یہ ایک مکمل طور پر ترقی یافتہ مواصلاتی چینل صارفین کے لئے.

Expounding صلی اللہ علیہ وسلم کی اہمیت کے اس منصوبے محترمہ خرم نے کہا ، “کے طور پر ، صارفین کو تیزی سے واس کی دنیا WhatsApp اور ان کی ترجیح سے آگے بڑھ رہا ہے ‘روایتی کال سینٹر دیکھ بھال کرنے کے لئے’ ‘سماجی دیکھ بھال’ ماڈل, جاز جاری رکھیں گے کرنے کے لئے ذمہ دار ہو اس کے لئے صارفین کی ضروریات کے لئے آسان ، تیز رفتار اور آسان دیکھ بھال کے چینلز.

اس کے تعاون سے ممکن بنایا گیا تھا کے ذریعے ہے WhatsApp کے مقامی پارٹنر Infobip چلاتا ہے جس میں دنیا کی ایک سب سے اوپر ملکیتی پیغام رسانی اور مواصلات پلیٹ فارم.

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Trending