Connect with us

Tech & Telecom

حکومت کی کوشش کر رہا ہے صاف کرنے کے لئے پی ٹی سی ایل کی 800 ملین ڈالر سے اتصالات

Published

on

وزیر اعظم عمران خان کی ہدایت کی ہے ، مشیر خزانہ اور ریونیو ، ڈاکٹر عبدل حفیظ شیخ, رجوع کرنے کے لئے متحدہ عرب امارات’ (متحدہ عرب امارات) کی حکومت کے لئے ادائیگی کے باقی $800 ملین سے M/s اتصالات ، ذرائع نے انکشاف کیا.

ان ہدایات میں دیا گیا ایک اجلاس کی اقتصادی ٹیم ، جہاں مختلف مسائل سے متعلق معیشت تبادلہ خیال کیا گیا. ڈاکٹر حفیظ شیخ منعقد پورٹ فولیو کی نجکاری کے وزیر جب ، 26 فیصد کے پی ٹی سی ایل کے حصص اور انتظامی کنٹرول کو فروخت کر رہے تھے M/s اتصالات.

اصل میں ، ایک 100% سرکاری کارپوریشن ، ہسسداری حکومت کی ملکیت پی ٹی سی ایل کے حصص کم کیا گیا تھا کے لئے 62 ٪ کے بعد 26 فیصد حصص کنٹرول کو فروخت کر رہے تھے اتصالات ٹیلی کمیونیکیشن ، اور باقی 12 ٪ کے لئے فروخت کیا گیا تھا عام عوام میں 2006 کے تحت ایک تیز نجکاری کے پروگرام کی مدت کے دوران کے وزیر اعظم شوکت عزیز.

گزشتہ سال ، اسد عمر جبکہ صدارت ایک اجلاس کی کابینہ کمیٹی برائے نجکاری (CCoP), فروخت کرنے کا فیصلہ کیا باقی حصص کے پی ٹی سی ایل. تاہم ، فیصلہ ابھی تک نہیں کیا گیا ہے کو لاگو کیا.

اتصالات نے روک $799.3 ملین کی وجہ سے غیر ٹرانسفر کے کچھ پی ٹی سی ایل کی خصوصیات میں سندھ اور پنجاب سے پی ٹی سی ایل.

پی ٹی سی ایل کی نجکاری کے ذریعے کی فروخت میں 26 فیصد حصص کے لئے $2.6 ارب روپے ادا کرنے میں نو برابر قسطوں کی ادائیگی پر ایک دو سالہ یو کی بنیاد پر ہے. کے طور پر فی شیئر کی خریداری کے معاہدے (SPA) ، حکومت پاکستان کی ضرورت ہے فراہم کرنے کے لئے ایک صاف عنوان کے 100 ٪ کے پی ٹی سی ایل کی خصوصیات (3384 میں نمبر) کی طرف سے 12 جنوری ، 2008. ادائیگی کے توازن کی رقم $1.198 ارب روپے تھا پر انحصار تمام منتقل کرنے کے عنوانات کے لئے خصوصیات میں سوال.

READ NEXT>>  Careem to provide an app based solution to Unilever for its logistics business

تین مزید قسطوں $133 ملین ادا کر رہے تھے خریدار کی طرف سے صلی اللہ علیہ وسلم کی منتقلی ، اسی کی خصوصیات کی تعداد. کی صورت میں غیر تکمیل اس کی ذمہ داری حکومت پاکستان پر لازم ہے کے لئے نامزد کی ایک فہرست غیر میں منتقل کرنے کے لئے خصوصیات ، جہاں خریدار کے بعد حکومت پاکستان اور خریدار گا الگ الگ مقرر جائیداد valuators کی قدر کا تعین کرنے نے کہا کہ خصوصیات ہیں. اس valuations جمع کیا گیا ہے.

کے بعد ان valuations کے ، خریدار اختیار تھا ہتھیار ڈالنے کے لئے اس حق کے استعمال کرنے کے لئے غیر منتقل خصوصیات اور کٹوتی متوقع قیمت سے توازن ادائیگی یا روک اس طرح کی ادائیگی تک کے عنوان خصوصیات پر منتقل کر رہے ہیں.

کو یقینی بنانے کے لئے بروقت تکمیل کی ملکیت کی منتقلی کی خصوصیات میں سوال کے جواب میں حکومت پاکستان کا قیام ایک اسٹیئرنگ کمیٹی کی طرف سے سربراہی میں سیکرٹری وزارت انفارمیشن ٹیکنالوجی (جو بھی چیئرمین کے پی ٹی سی ایل بورڈ آف ڈائریکٹرز).

تاہم ، ایک توازن کے 161 غیر منتقل خصوصیات (سمیت 71 میں پنجاب اور 45 میں سندھ) بقایا رہتا اور اس کے نتیجے میں قسطوں ($133.218 ملین سے ہر ایک) کی وجہ سے مارچ 12, 2008, اور ستمبر 12, 2008, تھے روک خریدار کی طرف سے. اتصالات نے کل ادا کی $1.799 ارب اور کے توازن $799.3 ملین رہتا ہے.

گزشتہ انتظامیہ اٹھایا ہے اس معاملے میں سب سے زیادہ سطح کے ساتھ متحدہ عرب امارات کے حکمرانوں کی لیکن کسی حتمی معاہدے تک پہنچ گیا ہے.

READ NEXT>>  Telenor Easy Card Family Review – Minutes, MBs, SMS - PhoneWorld

The put up حکومت کی کوشش کر رہا ہے صاف کرنے کے لئے پی ٹی سی ایل کی 800 ملین ڈالر سے اتصالات پر سب سے پہلے شائع .

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Trending