Connect with us

Tech & Telecom

روپے سے زائد. 1.3 ملین جرمانہ جمع کی طرف سے شکایات رجسٹرڈ کے ذریعے Qeemat پنجاب اپلی کیشن

Published

on

پنجاب حکومت نے حل 800 سے زائد شکایات کے باہر 1324 میں رمضان المبارک کے ذریعے Qeemat پنجاب موبائل اپلی کیشن اور برآمد کے ارد گرد 1.3 ملین جرمانہ کی رقم سے تمام بیچنے والے تھے جو غیر compilers. کے Qeemat پنجاب اپلی کیشن شروع کیا گیا تھا کی طرف سے پنجاب انفارمیشن ٹیکنالوجی بورڈ (پی آئی ٹی بی) رمضان سے پہلے کی نگرانی کے لئے مصنوعات اور اشیاء کی قیمتوں میں اضافہ اور کے لئے حاصل کرنے کے بارے میں شکایات اعلی کی قیمتوں.

مقصد کے پیچھے اس اپلی کیشن شروع کرنے کے لئے تھا کو مطلع شہریوں کے بارے میں اشیا کی قیمتوں میں اضافہ سمیت سبزیاں ، پھل اور دیگر گھریلو اشیاء کا اطلاق حکومت کی طرف سے اور کے لئے اس بات کا یقین اشیاء بیچنے والے کے انچارج گاہکوں کے مطابق سیٹ کرنے کے لئے کی شرح. Qeemat پنجاب اپلی کیشن پر شروع کیا گیا تھا 23 اپریل 2019 میں 36 اضلاع کے صوبہ پنجاب.

اس کے علاوہ ان کی شکایات ، پلیٹ فارم بھی فراہم کرتا ہے کے لئے ایک موقع کے لئے شہریوں کی لاج شکایات کے حوالے سے کسی بھی دکان یا ایک فروخت کنندہ کی صورت میں وہ فروخت کر رہا ہے ، ناقص مصنوعات پر ایک اعلی قیمت ہے یا ناجائز استعمال کے گاہکوں کے ساتھ.

ختم کرنے کے لئے منافع پکڑ ثقافت کے دکانداروں, اس اپلی کیشن کی مدد کی ہے میں شہریوں کی اطلاع متعلقہ حکام کے بارے میں کسی بھی بے قاعدگی کے حوالے سے منایا قیمت کنٹرول میں مارکیٹ. اس کے علاوہ, اس اپلی کیشن کے ساتھ منسلک کیا جاتا ہے ، ضلعی انتظامیہ ، جس میں ان کی مدد کرتا ہے کے ٹریک کرنے کے لئے تمام غیر compilers کے علاقے میں.

READ NEXT>>  Qatar offers to upgrade five airports in Pakistan with latest technology

ایک خصوصی ٹیم کی نگرانی دے دیا گیا ہے کام باہر لے جانے کے لئے ضروری کارروائی کے خلاف کسی بھی شکایت کی ہے. یہ ٹیم ورک کے تحت کے انچارج ڈپٹی کمشنر ہر ضلع. ٹیکنالوجی بورڈ بھی نظر رکھتا ہے کے اعداد و شمار موصول پورٹل کے ذریعے ہر روز. پی آئی ٹی بی چیئرمین Azfar منظور نے کہا کہ Qeemat پنجاب کی بہترین مثال ہے ٹیکنالوجی لانے کے لئے آسانی کی زندگی عام آدمی.

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Trending