Connect with us

Smartphones

سائنسدانوں کا انتظام کرنے کے لئے جوڑتوڑ کے دماغ کے خلیات کا استعمال کرتے ہوئے ، ایک اسمارٹ فون

Published

on

<مضبوط>محققین کی ایک ٹیم بین الاقوامی تیار کیا ہے ایک آلہ کو کنٹرول کرنے کے قابل عصبی سرکٹس کی مدد کے ساتھ ایک چھوٹے سے دماغ پرتیارپن کے بغیر دھاگے. آلہ ہے نینترنیی کے ذریعے اسمارٹ فون کو آسان بنانے میں کافی انتظامیہ اور شخصی کا علاج.

سائنسدانوں کے مطابق میں اس منصوبے کے انچارج میں ، کے آلے کو تیز کر سکتے ہیں کرنے کی کوششوں کا پتہ لگانے کے امراض دماغ کے طور پر اس طرح کے پارکنسن کی بیماری ، الزائمر کی بیماری, منشیات کی لت, ڈپریشن, اور دائمی درد. پر مشتمل کوریا کے سائنسدانوں اور یو.ایس., تحقیق کی ٹیم پیش کرتا ہے اس کے آلہ کے لئے پہلی بار کے جرنل میں فطرت کے حیاتیاتی انجینئرنگ.

آلہ استعمال کرتا ہے جس میں “کارتوس” منشیات کے متبادل کے طور پر اچھی طرح سے کے طور پر طاقتور کارڈ, بلوٹوت کم توانائی سکتے ہیں, ہدف کے مخصوص نیوران کی طرف سے منشیات کا استعمال کرتے ہوئے اور روشنی کے لئے وقت کی طویل مدت کے.

آلہ عصبی کے قابل بناتا ہے وائرلیس اپٹیکل neuromodulation اور کیمیائی دائمی کبھی نہیں کیا سے پہلے, ” انہوں نے کہا کہ لیڈ مصنف رضا قاضی ، ایک محقق کوریا ایڈوانسڈ انسٹی ٹیوٹ آف سائنس اور ٹیکنالوجی (KAIST) اور یونیورسٹی آف کولوراڈو – بولڈر.

کے مطابق ، قاضی ، اس ٹیکنالوجی کو مکمل طور پر تبدیل کر سکتے ہیں روایتی طریقوں کی طرف سے استعمال کیا neuroscientists کی ، جو عام طور پر شامل دھاتی پائپ (سخت اور فائبر آپٹکس فراہم کرنے کے لئے منشیات اور دالوں کی روشنی.

کے علاوہ میں محدود نقل و حرکت کے موضوع کی وجہ سے جسمانی کنکشن کے ساتھ بڑا سامان, ساخت نسبتا سخت کی روایتی آلہ کی وجوہات ایک چوٹ کے لئے ، دماغ کے ٹشو نرم وقت گزرنے کے ساتھ ان کے بنانے ، اس وجہ سے مناسب نہیں کے لئے طویل مدتی نتیجہ خیزی.

کچھ کوششوں کر دیا گیا ہے کو کم کرنے کے ایک حصہ کے ٹشو جواب منفی, شامل کی طرف سے تحقیقات کر رہے ہیں کہ لچکدار اور وائرلیس پلیٹ فارم ، لیکن پچھلے حل کی طرف سے محدود کیا گیا ، ان کرنے کے لئے اسمرتتا ادویات کے انتظام کے لئے وقت کی طویل مدت کے ، کے طور پر اچھی طرح سے کے طور پر ان کی ترتیب کو کنٹرول کرنے کے لئے بڑے اور پیچیدہ.

آلہ ہینڈلنگ کے خلیات cerebrales وائرلیس

READ NEXT>>  دھیان سے: آپ کے Smartphone اشتراک کیا جا سکتا ہے ، ذاتی معلومات کے ساتھ کمپنیوں تم نہیں جانتے | روزانہ تار

آلہ استعمال کرتا ہے جس میں “کارتوس” منشیات کے متبادل کے طور پر اچھی طرح سے کے طور پر طاقتور کارڈ, بلوٹوت کم توانائی سکتے ہیں, ہدف کے مخصوص نیوران کی طرف سے منشیات کا استعمال کرتے ہوئے اور روشنی کے لئے وقت کی طویل مدت. کریڈٹ : کوریا ایڈوانسڈ انسٹی ٹیوٹ آف سائنس اور ٹیکنالوجی (KAIST)

تک پہنچنے کے لئے دائمی انتظامیہ کی منشیات کی وائرلیس ، سائنسدانوں تھا کو حل کرنے کے لئے اہم مسئلہ کی کمی اور وانپیکرن کی دوا. ایسا کرنے کے لئے ، محققین میں KAIST اور یونیورسٹی آف واشنگٹن ، سیٹل میں ہے تعاون کی ترقی پر ایک آلہ عصبی ساتھ ایک ریپلیابلی کارتوس اجازت دے گا جس میں neuroscientists کا مطالعہ کرنے کے لئے ایک ہی دماغ سرکٹس کے لئے کئی ماہ کے خوف کے بغیر چل رہا ہے باہر کی دوا.

ان کارتوس کی دوا “پلگ ان n-کھیلیں” کیا گیا ہے میں جمع ایک کے دماغ پرتیارپن کرنے کے لئے ماؤس ، کے اندر اندر تحقیقات-پتلا (کی موٹائی انسانی بال) پر مشتمل microfluidic چینلز اور چھوٹے کی قیادت کی (چھوٹے کے مقابلے میں نمک کی ایک اناج کے). اس کی اجازت دیتا ہے کے انجیکشن کے لئے منشیات کی خوراک لینے سے لا محدود ہے, اور روشنی.

ڈیوائس کے ذریعے کنٹرول کیا جا رہا ہے ایک ergonomic صارف انٹرفیس ، ایک smartphone پر neuroscientists آسانی سے کر سکتے ہیں ٹرگر کسی مخصوص مجموعہ یا تخکرمن-درست اور روشنی ، اور منشیات میں کسی بھی جانور کے ہدف کے لئے پرتیاروپت کیا جا کرنے کے لئے بغیر ، جسمانی طور پر تجربہ گاہیں میں.

کی مدد کے ساتھ ان آلات کے, عصبی وائرلیس ، محققین بھی کر سکتے ہیں آسانی سے سیٹ اپ مطالعہ ، مکمل طور پر خود کار طریقے سے پر جانوروں کی, جس میں رویے کے جانوروں کو متاثر کر سکتا ہے مثبت یا منفی رویے کے دیگر جانوروں کے نتیجے میں ایک بشرطیکہ روشنی اور/یا انتظامیہ کی منشیات.

READ NEXT>>  ہم خریدا تازہ ترین اسمارٹ فون دائرے ، گھر مل گیا, یہ احساس ہوا یہ تھا کلیدی صابن - منسی ازیور پر Akufo Addo کی حکومت. | سیاست | Peacefmonline.com

اس انقلابی آلہ ہے کے نتیجے میں ایک الیکٹرانک ڈیزائن اور اعلی درجے کی انجینئرنگ میں طاقتور مائیکرو اور نینو پیمانے, ” انہوں نے کہا کہ جائی-Woong جیونگ, الیکٹریکل انجینئرنگ کے پروفیسر ، میں KAIST. “ہم میں دلچسپی رکھتے ہیں مزید اس ٹیکنالوجی کی ترقی کی ترقی کے لئے ایک دماغ پرتیارپن ہے کہ کے لئے طبی ایپلی کیشنز “.

مائیکل Bruchas ، ایک پروفیسر کے تخدیریات اور فارماکولوجی کے درد کی فیکلٹی میں طب کی یونیورسٹی آف واشنگٹن نے کہا ہے کہ اس ٹیکنالوجی کی مدد کریں گے محققین کئی طریقوں میں.

آپ بھی محبت : ایک روبوٹک بازو کے ساتھ دماغ کے کنٹرول کے بغیر کام کرتا ہے کہ ایک دماغ پرتیارپن

اس کی اجازت دے گا کے لئے بہتر ویچرچھیدن کے لئے بنیاد کے رویے عصبی سرکٹس اور جس انداز میں neuromodulators دماغ میں اپنانے کے لئے مختلف اقسام کے رویے ” ، انہوں نے کہا کہ. “ہم نے بھی استعمال کرنا چاہتے ہیں کے آلے کے لئے دواؤں مطالعہ پیچیدہ سکتے ہیں جو ہماری مدد کو تیار کرنے کے لئے نئے علاج کے لئے درد, کی لت منشیات اور جذباتی عوارض, ” وہ کہتے ہیں.

محققین کے گروپ جیونگ کے KAIST ترقی ، الیکٹرانک اجزاء ہیں کہ لچکدار پورٹیبل آلات کے لئے اور implantable جبکہ neuroscientists کی لیبارٹری میں Bruchas واشنگٹن یونیورسٹی میں تعلیم حاصل کر رہے ہیں دماغ سرکٹس کو کنٹرول کرنے کے دباؤ ، ڈپریشن ، کی لت ، درد اور دیگر neuropsychiatric عوارض.

اس عالمی کوشش کے درمیان تعاون انجینئرز اور neuroscientists کی ، پھیلاؤ کی ایک مدت کے دوران مسلسل تین سال اور درجنوں ڈیزائن کی تکرار ، میں مدد ملی ہے کو درست کرنے کی کامیاب عمل کے اس طاقتور دماغ پرتیارپن چوہوں میں. اس کام, محققین کے مطابق, حقیقی صلاحیت کو تیز کرنے کے لئے افہام و تفہیم کے دماغ کی تقریب اور دماغ کے امراض.

ذرائع : فطرت ، قدرت, حیاتیاتی انجینئرنگ ، یونیورسٹی آف واشنگٹن

یہ مضمون سائنسدانوں کا انتظام کرنے کے لئے جوڑتوڑ کے دماغ کے خلیات کا استعمال کرتے ہوئے ، ایک اسمارٹ فون appeared first on ٹرسٹ میری سائنس.

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Trending