Connect with us

Smartphones

صارفین کی اکثریت جو تبدیلی ان کے سیمسنگ سمارٹ فون کے لئے کرتا ہے ایک فون

Published

on

دستخط بینک میرے سیل بنا دیا ہے ایک دلچسپ مطالعہ کی وفاداری میں جو وہ کیا تجزیہ کرنے کے لئے اسمارٹ فونز کو خریدنے کے ان صارفین کی تھی کہ پہلے سے ہی خریدا ایک موبائل فون پہلے.

اعداد و شمار کے تباہ کن ہوتے ہیں ، اور اس بات کی نشاندہی کے طور پر صارفین کی وسیع اکثریت کے تبدیل کر دیا ہے کہ ان کے سمارٹ فون سام سنگ کی منظور کیا گیا ہے کرنے کے لئے ایپل آئی فون ہے. بعد میں ہم داخل ہوں گے میں تفصیل.

لیکن مطالعہ سے یہ بھی عکاسی کرتا ہے بہت سے دوسرے دلچسپ حقائق, جیسے کہ مثال کے طور پر ایپل کے برانڈ کے ساتھ سب سے زیادہ وفاداری اس کے صارفین کے درمیان. کہ کرنے کے لئے ہے کا کہنا ہے کہ ، <مضبوط>74.6 فیصد<مضبوط/> صارفین کے وفادار ہیں ، برانڈ اور تبدیل نہیں کرتے آپ کے فون.

<مضبوط>آپ کو دلچسپی ہو سکتی ہے |<مضبوط /> سیمسنگ آپ کو دے گا $ 600 کے لئے آپ کے فون ایکس اگر آپ کو خریدنے کے آپ کی کہکشاں نوٹ 10

, 17 فیصد جو صارفین کی تبدیلی ان کے سیمسنگ کرتے ہیں تو ایک فون پر

کے طور پر ایک ٹریڈ مارک, سیمسنگ حاصل کی ایک فی صد <مضبوط>63,9 % <مضبوط /> کی وفاداری ان کے صارفین کے مطالعے کے مطابق ، بینک کے اپنے سیل. کے <مضبوط>17 فیصد <مضبوط /> صارف تبدیل کر دیا اپنے سیمسنگ فون کے لئے ایک ایپل آئی فون کے, اور Eight فیصد کے لئے تبدیل کر دیا گیا LG.

کے طور پر ایپل کے لئے ، واقعی ایک ہی بات اس وقت ہوتی ہے ، اگرچہ تعداد میں کم ہیں کی توہین کے لئے کمپنی ایپل کے کاٹنے. ایپل ایک <مضبوط>74.6 فیصد<مضبوط/> وفاداری کے ساتھ ، <مضبوط>کی طرف سے 12.8 % <مضبوط /> ان کے صارفین کو سوئچ کرنے کے لئے سیمسنگ ، اور 5.3 ٪ کے لئے LG.

READ NEXT>>  Asus Zenfone Max Pro M2 First Update Brings Better Camera Effects Optimization

دوسری طرف ، یہ بھی دلچسپ ہے کہ شامل کرنے کے لئے 2019 کے دوران ، 25.four فیصد آئی فون کے صارفین کے لئے تبدیل کر دیا گیا ، اتارنا Android, رم یا ونڈوز. دوسرے ہاتھ پر, مندرجہ ذیل لائن کے ان اعداد و شمار سے زیادہ کچھ نہیں اور کم نہیں ہے کہ 83 فیصد صارفین سیمسنگ کے تبدیل کرنے کے لئے ایک لوڈ ، اتارنا Android آلہ, رم یا ونڈوز.

میں یہ تحقیق کی وفاداری ، یا تو ختم کرنے کے لئے گوگل میں تھا تیسری پوزیشن. برانڈ حاصل کی ہے ایک <مضبوط>51 ٪ کی <مضبوط /> وفاداری صارفین کے درمیان اور ایک 10 ٪ کے صارفین کو تبدیل کرنے کے لئے ایک iOS آلہ. کیا آپ کو لگتا ہے کہ ان کے بارے میں دلچسپ اعداد و شمار کے مطالعہ سے بینک اپنے سیل?

<مضبوط>ماخذ |<مضبوط /> بینک میرے سیل

مضمون کے صارفین کی اکثریت جو تبدیلی ان کے سیمسنگ سمارٹ فون کرتا ہے ، یہ ایک فون کے لئے تھا سب سے پہلے میں جاری iPadizate.

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Trending