Connect with us

Tech & Telecom

نیب سمن یہ سابق وزیر Anusha رحمان میں 3جی ، 4جی لائسنس کیس

Published

on

قومی احتساب بیورو بھیجا ہے سمن کے لئے ن لیگ کے رہنما اور سابق وزیر برائے انفارمیشن ٹیکنالوجی ، Anusha رحمان کے حوالے سے ایک مبینہ طور پر غیر قانونی ایوارڈ کے لائسنس میں 2014 کی بولی کے عمل کی اگلی نسل کی موبائل خدمات. وہ شیڈول کیا جاتا ہے کو ریکارڈ کرنے کے اس بیان پر 19th June.

Anusha پہلے ہی جانچ پڑتال کے تحت ہے اور اس سے قبل بیان ریکارڈ ایک الگ کیس کے ساتھ نمٹنے کے غیر قانونی معاہدہ کی 3G/4G کی خدمات. پی ٹی اے کے سابق چیئرمین سید اسماعیل شاہ نے بھی ریکارڈ اپنے بیان میں اس کیس. نیب کا الزام ہے کہ NGMSA 2014 معاہدہ تھا مالیت اربوں روپے ہے اور یہ سابق وزیر کا الزام لگایا گیا ہے dishonestly جس کے نتیجے میں ایک نقصان کے لئے قومی راجکوش, کے طور پر پڑھتا نوٹس جاری نیب کی طرف سے:

<میں>جبکہ مجاز اتھارٹی لیا ہے cognizance of an جرم کا ارتکاب آپ کی طرف سے کی فراہمی کے تحت بحریہ 1999 کے الزامات پر deceitfully, دھوکہ دہی اور dishonestly جس کے نتیجے میں ایک نقصان کے لئے قومی راجکوش, کے غلط استعمال کی اتھارٹی اور مالی فائدہ حاصل کرنے کے فائدہ کے ذریعے کرپٹ ، بے ایمان اور غیر قانونی ذرائع وغیرہ کے دوران نیلامی کی NGMSA 2014 وغیرہ. جبکہ موضوع تفتیش انکشاف کیا ہے کہ آپ کی ملکیت میں ہیں کے بارے میں معلومات/ثبوت کے بارے میں نیلامی کے NGMSA, 2014 متعلق ہے جس میں انہوں نے کہا کہ جرم.

سابق وزیر خزانہ اسحاق ڈار بھی طلب کیا گیا نیب کی طرف سے ایک سے زیادہ بار لیکن اس نے نظر انداز کر دیا ، نوٹس. نیب کی درخواست کی ہے اسٹیٹ بینک آف پاکستان ، فیڈرل بورڈ آف ریونیو اور الیکشن کمیشن آف پاکستان کو بصیرت حاصل کرنے کے لئے اثاثوں کی ملکیت دونوں وزراء کی شناخت کے لئے اگر کسی بھی دھوکہ دہی واقع ہوئی ہے یا نہیں ۔

ان مقدمات ہیں کھولنے کے موقع پر عدالت کے درمیان جنگ ٹیلکس اور حکومت 5G کے سامان کے ذریعے پاکستان میں ہواوے.

آپ کے خیالات کیا ہیں پر موجودہ آسنن مقدمات? کیا آپ کو لگتا ہے کہ وہاں کسی بھی فراڈ میں ملوث مندرجہ بالا مقدمات? سائن آف تبصرے میں.

READ NEXT>>  Telenor Pakistan & NDU Exchange Ideas to Leverage Technology for Development - PhoneWorld
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Trending