Connect with us

Tech & Telecom

ٹیلی نار پاکستان کے تقرر Tayyaba Arshi کے سی ای او کے طور پر منانے کے لئے ‘لڑکی کے بین الاقوامی دن’

Published

on

کے ساتھ لائن میں اس عزم کرنے کے لئے ایک متنوع کام-ثقافت اور پر توجہ مرکوز کی حوصلہ افزائی میں خواتین کی شرکت کی افرادی قوت میں ٹیلی نار پاکستان منایا بین الاقوامی #DayoftheGirl کی طرف سے علامتی بنانے Tayyaba Arshi کمپنی کے سی ای او کے لئے ایک دن ہے.

اس کا مقصد اس دن کو اجاگر کرنا ہے اور پتہ ضروریات اور چیلنجوں لڑکیوں کے چہرے کو فروغ دینے جبکہ لڑکیوں کو بااختیار بنانے اور اس کی تکمیل ان کے انسانی حقوق کی. اس سال کا موضوع کے لئے ‘دن لڑکی’ ہے ‘GirlForce: Unscripted اور رک’.

Tayyaba Arshi, ایک سابق ملازم پر ٹیلی نار پاکستان جیت چکا ہے accolade اس کے ساتھیوں کے ہونے کے طور پر ایک perseverant اور میہنتی فرد کے باوجود میں اس کے جسمانی معذوری.

وہ شروع کر دیا اس کے سفر میں شمولیت کی طرف سے ٹیلی نار پاکستان کے تحت ‘کھلے ذہن کے پروگرام’ کے طور پر ایک تازہ ملازم. یہاں, وہ کرنے کے قابل تھا کو بڑھانے کے قیام سے 6 ماہ (سیٹ کی مدت پروگرام) کے لئے ایک اچھی طرح مستحق ، چار سال کے ذریعے تمام محنت ، ایمانداری اور وفاداری کے لئے اس کے کام. Tayyaba میں شرکت کی ہے اور جیت کی ایک بڑی تعداد قومی اور بین الاقوامی فورمز اور انعامات ، انہوں نے مزید کہا کی حوصلہ افزائی اور تجربہ کرنے کے لئے اس کی کامیابی ہتھیار کے قابل بنائے گی کہ اس کے رکھنے کے لئے میں کامیاب زندگی. فی الحال ، Tayyaba ہے کی خدمت میں سیکورٹیز & ایکسچینج کمیشن آف پاکستان (SECP) کے طور پر ایگزیکٹو مینجمنٹ.

READ NEXT>>  Apple facing criticism for removing parental control apps from its store

ٹیلی نار پاکستان کے لئے جاری ہے کو بااختیار بنانے معاشروں گرت کم عدم مساوات کے ساتھ ، زمین توڑنے کے پروگرام اس طرح کے طور پر کھلے ذہن کے تحت پاکستان ہے جس کو ہم نے ملازم 100 سے زائد مختلف طریقے سے معذور افراد اور Naya Aghaaz ہے جس میں دوبارہ ملازم 70 سے زیادہ خواتین کے کیریئر کے ساتھ ٹوٹ جاتا ہے. ٹیلی نار نے تنوع اور شامل کئے جانے کا ایک حصہ اپنے کارپوریٹ ثقافت اور قائم کیا ہے صنعت کے معیارات کے ساتھ اس کی پالیسیوں.

جبکہ حوالے سے کردار عرفان وہاب خان ، سی ای او ٹیلی نار پاکستان اور amp ؛ سر کی ابھرتی ہوئی ایشیا کے جھرمٹ نے کہا ،

اس موقع کو اجاگر کرتی ہے کامیابی کی سطح پر ہم یقین رکھتے ہیں کہ تمام پاکستانی لڑکیوں اور معذور افراد کے حصول کے قابل دیا تو صحیح مواقع اور آلات. ہم لئے مصروف عمل حل تلاش کرنے کے لئے چیلنجوں کا سامنا ہے کہ لڑکیوں کے چہرے ، خاص طور پر کام کی طرف پل کی ڈیجیٹل مہارت صنفی فرق اور حوصلہ افزائی میں خواتین کی شرکت سائنس, ٹیکنالوجی, انجینئرنگ اور amp ؛ ریاضی (STEM) کے کھیتوں.

“ہم چاہتے ہیں کہ ہم تمام پاکستانی لڑکیوں کے ایک خوش اور بااختیار بنانے ‘کی’! خواتین کے حقیقی معنوں میں ایک unstoppable مجبور اور ہم جاری رکھیں گے ہلکے پھلکے ان میں ہم نے جو کچھ بھی کر سکتے ہیں ، ” انہوں نے دل کو مبارک ہو Tayyaba کے لئے اس کی عظیم کامیابیوں.

READ NEXT>>  چینی کمپنیوں کو متعارف کرانے کے لئے ہائی ٹیک کاغذ بنانے کا سامان پاکستان میں

کے طور پر علامتی کے سی ای او ٹیلی نار پاکستان Tayyaba Arshi کی اہمیت پر روشنی ڈالی ‘کی’ اور ‘کھلے ذہن کے پروگرام’ کے اقدامات کے لئے جس کا مقصد شامل خواتین اور معذور لوگوں کے لئے افرادی قوت. انہوں نے مزید کہا کہ صنفی اور جسمانی صلاحیتوں میں ہیں کوئی راستہ determinants کے پیچھے ملازم کی تقرری ، اور اس کی بجائے, انتخاب پر مبنی ہونا چاہئے مہارت ، عزم اور محنت تو ہے کہ ہمارے معاشرے میں جذب کر سکتے ہیں, جشن منانے اور عملی طور پر انسانی حقوق اور مساوات.

The submit ٹیلی نار پاکستان کے تقرر Tayyaba Arshi کے سی ای او کے طور پر منانے کے لئے ‘لڑکی کے بین الاقوامی دن’ پر سب سے پہلے شائع .

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Trending