Connect with us

Tech & Telecom

پاکستان کے ٹیلی کام سیکٹر کو اپنی طرف متوجہ $2.6 ارب روپے کی غیر ملکی براہ راست سرمایہ کاری

Published

on

پاکستان کے جھنڈے

پاکستان کے ٹیلی کام شعبے ثابت ہو رہا ہے سب سے زیادہ اپنی طرف متوجہ کرنے کے شعبوں میں ملک کے لئے اہم غیر ملکی سرمایہ کاری ہے. ٹیelecom شعبے اپنی طرف متوجہ کیا ہے کے دوران امریکی$ 2.6 ارب میں براہ راست غیر ملکی سرمایہ کاری (ایف ڈی آئی) جبکہ ایک کل کے ہمارے بارے میں$ 4.5 ارب کے کیا گیا ہے کی سرمایہ کاری کی طرف سے ٹیلی کام کھلاڑیوں میں پاکستان کے دوران گزشتہ پانچ ماہ کے طور پر حوالہ دیا گیا ہے کی طرف سے <میں>اپلی کیشن.

دریں اثنا ، جب ہم کے بارے میں بات کی مجموعی سرمایہ کاری میں ٹیلی کام کے شعبے میں ، رفتار میں تعمیر کیا گیا تھا کہ میں مالی سال 2012-13 کے لئے اپ گریڈیشن کے ٹیلی کام نیٹ ورکس کے لئے 3G اور 4G کی خدمات بے حد اضافہ ہوا ہے. Telecos کام پاکستان میں سرمایہ کاری کی ہے ایک whopping کے دوران امریکی$ 200 ملین اس مدت کے دوران. جب 3G اور 4G LTE کی خدمات تجارتی طور پر دستیاب بنایا گیا تھا ، تمام ملک بھر میں شمولیت ان کی خدمات کے کھول دیا ہے ، مختلف مواقع کے لئے آمدنی کی نسل کے لئے ٹیلی کام آپریٹرز.

اب کے طور پر ، پاکستان کے تمام شروع کرنے کے لئے مقرر 5G کی خدمات پاکستان میں اگلے سال کے طور پر ، اس کے سب سے اوپر تجارتی پارٹنر میں چین کی گئی ہے پیڈاٹانگ کے عمل 5G انفراسٹرکچر کی ترقی ہونے کے بانیوں میں سے ایک 5G 5G نیٹ ورک اور اسمارٹ فونز. کمپنیوں کی طرح ، Huawei اور ZTE کیا گیا ہے کے ساتھ مل کر کام کر پاکستان کو فروغ دینے کے لئے ٹیلی کام کے شعبے کی طرف سے فراہم کرنے کے جدید ٹیکنالوجی.

READ NEXT>>  Pakistan and UK to establish tech corridor to boost economy

اپلی کیشن بھی رپورٹ ہے کہ مشیر وزیراعظم عمران خان پر فنانس ، ڈاکٹر عبدل حفیظ شیخ نے حال ہی میں جاری اقتصادی سروے رپورٹ برائے مالی سال 2018-19. رپورٹ کے مطابق ٹیلی کام کے شعبے میں کھیل رہا تھا میں ایک اہم کردار پاکستان کی معیشت کے طور پر یہ ہے “تعاون براہ راست اور بالواسطہ روزگار میں نسل ، مالیاتی شمولیت کو اپنی طرف متوجہ ، سرمایہ کاری فراہم کرنے ، جدت طرازی کے مواقع کے علاوہ شراکت کا بہت بڑا وسائل کے لئے قومی کٹی کے لحاظ سے ٹیکس ، ڈیوٹی اور دیگر لیویز”.

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Trending