Connect with us

Tech & Telecom

پی ٹی سی ایل کی ضرورت ہے تیار کرنے کے لئے سلیب کے لئے دیر سے ادائیگی سرچارج: سینیٹ کمیٹی

Published

on

سینیٹ کی قائمہ کمیٹی برائے انفارمیشن ٹیکنالوجی اور ٹیلی کمیونیکیشن کی ہدایت کی ہے ، پاکستان ٹیلی کمیونی کیشن کمپنی لمیٹڈ (پی ٹی سی ایل) تیار کرنے کے لئے سلیب کے بارے میں اضافی سرچارج پر اس کے صارفین کو’ یوٹیلٹی بلز.

The کمیٹی کے ساتھ ملاقات کی ، سینیٹر Rubina خالد میں کرسی پر بات چیت کرنے کی شکایات کے حوالے سے غیر اجراء کے یوٹیلٹی بلز کی طرف سے پی ٹی سی ایل نے اپنے صارفین کو اور levying کی سرچارج پر صارفین کے اکاؤنٹ پر غیر ادائیگی کے بل پر کی وجہ سے تاریخ.

Rubina خالد نے کہا کہ میں تاخیر کے فون بل پر اس وقت ہوتی ہے کی جانب سے ، لیکن پی ٹی سی ایل کے صارفین کو جا رہے تھے بوجھ کی طرف سے عدم ادائیگی سرچارج 10٪.

The کمیٹی کے ارکان پر زور دیا کہ وہاں تھے ، کئی علاقوں میں جہاں بل نہیں تھے حاصل کیا جا رہا ہے جبکہ ای بل نہیں کر سکتے ہیں ڈاؤن لوڈ کیا جا سکتا کی وجہ سے کمزور کرنے کے لئے انٹرنیٹ خدمات.

سینیٹر رحمان دودھ سے پوچھا کے نمائندوں کی وزارت اس مسئلے کو حل کرنے کے زیر التواء ادائیگی کی پنشن کے لئے ریٹائرڈ ملازمین پی ٹی سی ایل کا ہے جس کے لیے وزارت کو یقین دلایا سینیٹر کہ اس مسئلے کو لے جایا جا رہا ہے کی دیکھ بھال.

سینیٹر رحمان ملک نے کہا ہے کہ پاکستان اپنانے ضروری اطالوی ماڈل کو روکنے کے لئے لعنت کی کرپشن سے ملک.

READ NEXT>>  Ufone Internet Settings for Android & iPhone

“کے مطابق اطالوی فریم ورک, ریکارڈ کی ماہانہ آمدنی ہر ملازم کی ہر وزارت پر شائع کیا گیا تھا ، وزارت کی ویب سائٹ. اس مشق بنایا لئے یہ آسان کے حکام کے تیار کرنے کے لئے آڈٹ رپورٹ کے لئے ٹیکس حملہ آوروں. اٹلی سزا 5000 لوگوں کے لئے کرپشن کے تحت اس فریم ورک ” ، انہوں نے کہا کہ.

سائبر کرائم

انہوں نے کہا کہ پاکستان ٹیلی کمیونی کیشن اتھارٹی (پی ٹی اے) نے نہیں پیدا ہوتا کسی بھی قوانین اور قواعد و ضوابط کے بارے میں جانچ پڑتال کے سوشل میڈیا کے صارفین.

“معاہدے کے RTS اور RMS دیا گیا تھا کے لئے ایک غیر ملکی کمپنی کی بجائے ایک مقامی کمپنی ہے ۔ ہیں روزانہ 200 غیر قانونی کوششوں کی طرف سے بھارتی ہیکروں پر الیکشن کمیشن کی سرکاری ویب سائٹ” ، انہوں نے بتایا کے گھر.

ایوان سے پوچھا وزارت اور حکام فکر مند تیار کرنے کے لئے اس رپورٹ کے حوالے سے سائبر جرائم ، سائبر ہیکنگ اور سائبر سیکیورٹی کی صورت حال میں ملک میں موجود اگلا اجلاس.

اجلاس میں شرکت کی طرف سے سینیٹر رحمان ملک, Rubina خالد, Rukhsana Zuberi, Kulsoom Perveen, ثناء Jamali اور Adbul Ghafoor Haidri کے ساتھ ساتھ حکام کی پی ٹی سی ایل اور کی وزارت ہے.

The submit پی ٹی سی ایل کی ضرورت ہے تیار کرنے کے لئے سلیب کے لئے دیر سے ادائیگی سرچارج: سینیٹ کی کمیٹی پر سب سے پہلے شائع .

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Trending