Connect with us

Tech & Telecom

پی ٹی سی ایل کے خطوط ڈبل ہندسے کی خالص منافع میں اضافہ کے دوران Q1-Q3 2019

Published

on

پاکستان ٹیلی کمیونی کیشن کمپنی لمیٹڈ (پی ٹی سی ایل) نے اعلان کیا ہے اس کے مالیاتی نتائج کے لئے نو ماہ کی مدت ختم ہونے پر 30 ستمبر ، 2019.

پی ٹی سی ایل گروپ کی آمدنی کی مدت کے لئے اضافہ ہوا ہے ، سال پر سال (سال بسال) کی طرف سے 4.5 ٪ کے لئے Rs. 98 ارب. یوفون کی آمدنی میں اضافہ ہوا ہے ، 6 ٪ سال بسال, UBank, ایک مائیکرو فنانس بینکنگ کے ماتحت ادارے پی ٹی سی ایل دکھایا گیا ہے اہم ترقی کے 50 فیصد میں اس کی آمدنی گزشتہ سال کے دوران.

تاہم ، پی ٹی سی ایل گروپ کی آپریٹنگ منافع اور خالص منافع کے لئے نو ماہ کمی واقع ہوئی ہے کی طرف سے 15 ٪ اور 32 ٪ ، بالترتیب کے نتیجے کے طور پر اعلی افراط زر کی شرح ، اہم روپے کی قدر میں کمی کے خلاف امریکی ڈالر اور زیادہ پاور ٹیرف.

پی ٹی سی ایل کی آمدنی کے Rs. 53.eight ارب کے لئے نو ماہ ہے تھوڑا سا زیادہ گزشتہ سال کے مقابلے میں 0.4 ٪ کی طرف سے. پی ٹی سی ایل کے پرچم بردار فکسڈ براڈبینڈ کی خدمات پوسٹ کیا گیا آمدنی کا اضافہ 5 فیصد. کمپنی پر توجہ مرکوز کی اپ گریڈنگ کے اس سب سے اوپر کی آمدنی پیدا کرنے تبادلے کے تحت نیٹ ورک کی تبدیلی کے منصوبے (ینٹیپی) کے مختلف حصوں میں پاکستان.

کے لئے 95 تبادلے مکمل طور پر تبدیل کرنے کے لئے تاریخ میں 12 شہروں ، سال بسال آمدنی کا اضافہ زیادہ ہے میں 12 فیصد اور وہاں ایک 35 ٪ کی کمی میں گاہکوں کی شکایات. فائبر ٹو ہوم (FTTH), میں تعینات بڑے شہروں کے ساتھ 100 ، 000 سے زیادہ لائنوں ، موصول ہوئی ہے ایک مثبت جواب سے گاہکوں کے طور پر اچھی طرح سے.

READ NEXT>>  اس پریشان کن AR فلم سے پتہ چلتا ہے کہ کس طرح آپ کے چہرے کی طرف سے استحصال کیا جا سکتا ٹیک کمپنیوں

کارپوریٹ, تھوک اور بین الاقوامی کاروبار کی مسلسل ترقی کی رفتار سے 2018 اور کامیابی حاصل کی ہے 7 ٪ مجموعی آمدنی کا اضافہ. پی ٹی سی ایل بھی ہے میں داخل ایک اسٹریٹجک شراکت داری کے ساتھ ایک مقامی ٹیلی کام آپریٹر کے لئے اس کے نیٹ ورک کی توسیع کے ساتھ ، edotco کو بڑھانے کے لئے پاکستان کی رابطے کی صلاحیتوں اور Irdeto کے لئے وائی فائی کے انتظام اور والدین کی کنٹرول فعالیتیں.

وائرلیس کی آمدنی کی مدت کے لئے انکار کر دیا ہے پر ایک سال بسال بنیادوں کی وجہ سے مضبوط مقابلہ کی طرف سے سیلولر کمپنیوں کو فراہم کرنے ، وائرلیس ڈیٹا کی خدمات. وہاں ہے ایک مسلسل کمی میں آواز آمدنی کی وجہ سے کرنے کے لئے جاری تبادلوں کے صارفین کے لئے اوٹ, سیلولر سروسز اور غیر قانونی/گرے ٹریفک کے خاتمے کے نتیجے میں ، میں کمی کی آواز ٹریفک کے حجم.

پی ٹی سی ایل نے پوسٹ کیا گیا ایک ٹیکس کے بعد خالص منافع کی Rs. 5.5 ارب کے لئے نو ماہ ہے جس میں 14 فیصد کے مقابلے میں زیادہ گزشتہ سال کی اسی مدت. آپریٹنگ منافع کی مدت کے لئے رہ دباؤ کے تحت گزشتہ سال کے مقابلے میں بنیادی طور پر کی وجہ سے میں اضافہ کرنے کے لئے آپریٹنگ لاگت کے اکاؤنٹ پر ایک اہم اضافے میں پاور ٹیرف اور کرنسی کی قدر میں کمی.

کمپنی کی غیر آپریٹنگ آمدنی میں اضافہ ہوا ہے کی وجہ سے زیادہ آمدنی پر سرمایہ کاری کے نتیجے میں ایک سود کی شرح میں اضافہ اور ترجمہ پر حاصل فاریکس کی بنیاد پر اثاثہ جات.

READ NEXT>>  بجٹ 2019-20: گورنمنٹ روپے مختص. 6 ارب کے لئے سائنس اور ٹیکنالوجی کے شعبے

کے مقابلے میں کریڈٹ ریٹنگ کمپنی لمیٹڈ (کے مقابلے) نے اعادہ کیا شے کی درجہ بندی کے پی ٹی سی ایل کی “AAA” (ٹرپل ایک) اور مختصر مدت کی درجہ بندی “A-1+” (ایک-ایک پلس). درمیانے درجے کے لئے طویل مدتی درجہ بندی کی ‘ییی’ کی ابتدا سب سے زیادہ کریڈٹ کے معیار کے ساتھ نہ ہونے کے برابر خطرے کے عوامل کیا جا رہا ہے ، صرف تھوڑا سا کے مقابلے میں زیادہ رسک فری قرض کے پاکستان کی حکومت.

تفویض درجہ بندی کی عکاسی پی ٹی سی ایل کی معروف مارکیٹ کی پوزیشن ، وسیع نیٹ ورک کے بنیادی ڈھانچے کو مضبوط مالیاتی رسک پروفائل, اور مناسب کاروبار رسک پروفائل. درجہ بندی بھی شامل مضبوط اسپانسر پروفائل کے ساتھ ایک اکثریت ہسسداری کے 62 ٪ کے ساتھ شامل پاکستان کی حکومت اور 26 ٪ داؤ پر لگا کے ساتھ ساتھ انتظامی کنٹرول کی طرف سے منعقد اتصالات انٹرنیشنل پاکستان کے 90 فیصد ملکیتی ماتحت ادارہ کی اتصالات گروپ.

The put up پی ٹی سی ایل کے خطوط ڈبل ہندسے کی خالص منافع میں اضافہ کے دوران Q1-Q3 2019 پر سب سے پہلے شائع .

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Trending