Connect with us

Tech & Telecom

چینی حکومت خبردار ٹیک کمپنیوں کے ‘سنگین نتائج’ کے لئے تعاون کے ساتھ ٹرمپ پر پابندی عائد

Published

on

تازہ ترین کے مطابق کی طرف سے رپورٹ نیو یارک ٹائمز, چینی حکومت طلب کے سب سے اوپر حکام کے مختلف ٹیک کمپنیوں اور خبردار ان کے ‘سنگین نتائج’ کے لئے تعاون کے ساتھ ٹرمپ پر پابندی عائد.

رپورٹ ہے کہ امریکہ ان میں سے کچھ بڑی کمپنیوں میں شامل کی پسند مائیکروسافٹ اور ڈیل سے امریکہ اور سیمسنگ جنوبی کوریا کی طرف سے. اجلاس منعقد کیا گیا تھا کے بعد جلد ہی چین کا فیصلہ کرنے کے لئے اپ قبل اور فیصلہ کیا بلیک لسٹ کرنے کے لئے کچھ امریکی فرموں جس میں یہ قرار دیا کے طور پر “ناقابل اعتماد”. اجلاس میں یہ بھی شامل نیم موصل سازوں بازو کے برطانیہ اور ایس Hynix کی جنوبی کوریا.

کے طور پر فی رپورٹ انتباہ چینی حکومت کی طرف سے آیا میں ملاقاتوں کا ایک سلسلہ منعقد کیا گیا جس میں اس ہفتے کے اوائل کی طرف سے ، چین کی قومی ترقی اور ریفارم کمیشن کے ساتھ ساتھ وزارت تجارت اور صنعت کی وزارت اور انفارمیشن ٹیکنالوجی. حکام اس اجلاس میں خبردار کیا امریکی فرموں کے خلاف ریلوکاٹنگ ان کی پیداوار لائنوں میں دیگر ممالک. مزید برآں ، غیر امریکی کمپنیوں سے کہا گیا ہے کہ اگر وہ مسلسل فراہمی کے لئے چینی فرموں وہ سامنا کرنا پڑے گا کسی بھی سخت نتائج.

بڑھنے کی تجارت کے درمیان جنگ کی دو سپر طاقتوں لگتا ہے کے لئے لے جائے پر ایک ٹول دیگر بڑے ٹیک کمپنیوں دنیا بھر سے. کے بعد چین اب بھی فیصلہ کرنے کے لئے اپ قبل کے ساتھ ممکنہ طور پر زیادہ جارحانہ اقتصادی پالیسی. کے طور پر نیو یارک ٹائمز کی رپورٹ:

READ NEXT>>  Careem Wallet users can now ‘Top Up’ from the Easypaisa app

یہ اب انتہائی نازک ہے کیونکہ ٹرمپ انتظامیہ کے ذریعے اس brinkmanship حکمت عملی ہے غیرمستحکم کر پورے تعلقات, تجارتی اور دوسری صورت میں.

کسی بھی صورت میں ، ایسا لگتا ہے ، تجارت کے درمیان جنگ کی دو کمپنیاں اب میں داخل ہو اس کے دوسرے مرحلے کے ساتھ بڑے زور اب پر ٹیک کمپنیوں سے دنیا بھر کے. چین کے قابل ہو جائے روکنے کے لئے امریکہ کی juggernaut یا ٹرمپ انتظامیہ کرنے کے لئے جاری رکھنے میں رکاوٹ Huawei کی کامیابی ؟ چلو دیکھتے ہیں کس طرح آنے والے مہینوں آشکار.

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Trending