Connect with us

Smartphones

کا استعمال کرتے ہوئے ، ایک اسمارٹ فون کا پتہ لگانے کے لئے ایک انتہائی متعدی وائرس

Published

on

norovirus ذرہ
صرف 10 norovirus ذرات (یہاں دکھایا گیا) کافی ہیں کرنے کے لئے انفیکشن کی وجہ سے.

Norovirus ایک انتہائی متعدی وائرس کے لئے ذمہ دار کے ارد گرد 19-21 ملین سالانہ مقدمات کی شدید گیسٹرو ریاست ہائے متحدہ امریکہ میں.

اصل میں ، norovirus ہے “، کی وجہ سے معروف foodborne بیماری” امریکہ میں

Norovirus بھی ذمہ دار کے لئے 1.9 ملین ہسپتال کا دورہ اور ایک دوسرے کے 400 ، 000 کرنے کے لئے دوروں کی ایمرجنسی ڈیپارٹمنٹ. اس کے اخراجات امریکہ کے ارد گرد $2 ارب روپے میں صحت کی دیکھ بھال کے اخراجات اور نقصان کے کام کی پیداوری.

The وائرس جا سکتا متعدی بہت کم سطح پر, کے ساتھ صرف 10 وائرس ذرات ہونے کی وجہ سے کافی ایک انفیکشن.

تو ، سے محققین کی یونیورسٹی آف ایریزونا (UA) میں ٹوکساون بنانے کے لئے باہر قائم ایک موثر طریقہ پتہ لگانے کے لئے بھی سب سے چھوٹی سطح کے وائرس ہے.

تین محققین شریک قیادت کے منصوبے: جیونگ Yeol یون, محکمہ کی طرف سے حیاتیاتی انجینئرنگ میں UA; Soo چنگ ، ایک ڈاکٹریٹ محقق میں یون کی لیبارٹری ، اور کیلی A. رینالڈز, کرسی کے محکمہ کی کمیونٹی, ماحول, اور پالیسی میں میل & Enid Zuckerman کالج آف پبلک ہیلتھ میں UA.

یون پیش کیا تحقیق میں امریکن کیمیکل سوسائٹی گر 2019 قومی اجلاس اور amp ؛ نمائش میں سان ڈیاگو, CA, اور کاغذ اب میں ظاہر ہوتا ہے ، جرنل .

کس طرح سستے اور فوری آلہ کام کرتا ہے

The وائرس پھیل سکتا ہے بہت تیزی سے پانی کے ذریعے. موجودہ آلات کا پتہ لگانے کے لئے norovirus کی ضرورت ہوتی ہے ، ایک تجربہ گاہیں اور کی ایک رینج کے خوردبینیں, lasers ، اور مہنگا سپکیٹرومیٹرز. ان آلات کی پیمائش ہے کہ قسم کی تابکاری اور طول موج.

READ NEXT>>  کیا ہے ، اسمارٹ فون کے ساتھ سب سے بہترین قیمت کی کارکردگی کا تناسب ہے Xiaomi (ستمبر میں 2019)? | TargetHD.net

نئے طریقہ کار ، محققین استعمال کیا جاتا ہے سادہ سمیت مواد کاغذ اور ایک smartphone. چنگ کی وضاحت کرتا ہے کہ کس طرح یہ ممکن ہے کے لئے کاغذ میں تبدیل کرنے کے لئے microfluidic چپس.

“کاغذ substrate ہے بہت سستا اور آسان ذخیرہ کرنے کے لئے, اور ہم کر سکتے ہیں تراشا ان چپس آسانی سے,” وہ کہتے ہیں. “تنتمی ساخت کاغذ کی بھی اجازت دیتا ہے مائع کے لئے فلو پر spontaneously کا استعمال کرتے ہوئے بغیر ، پمپنگ کے نظام کے دیگر چپس, اس طرح کے طور پر سلکان چپس, عام طور پر کی ضرورت ہوتی ہے.”

عام طور پر ، سائنسدانوں کی پیمائش کس طرح کی روشنی کی عکاسی کرتا ہے میں ایک نمونے کا استعمال کرتے ہوئے spectrometry تجزیہ. تاہم ، nonhomogeneous (محفوظ) کے پہلو کاغذ کے ساتھ مل کر اس نظری دھندلاپن, پیدا کر سکتے ہیں “پس منظر بکھیر اور عکاسی.”

کرنے کے لئے اس رکاوٹ پر قابو پانے کے محققین ایک طریقہ تیار کیا جس میں وہ شمار چمکدار نیکر کے بجائے روشنی کی شدت کی پیمائش.

کے طریقہ کار پر مشتمل ہے انہوں نے مزید کہا پانی کو ایک سرے سے ایک کاغذ microfluidic چپ اور موتیوں سے بنا تالقی polystyrene دوسرے سرے پر.

<مضبوط>ان میں سے ہر ایک چھوٹے موتیوں کی مالا کے ساتھ منسلک کیا جاتا ہے کے لئے ایک مائپنڈ لڑتا ہے کہ وائرس. اگر norovirus میں موجود ہے ، پانی کے کئی مائپنڈوں جانے پر حملہ کرنے کے لئے ، اس کے لئے خود کو منسلک کرنے کے اس وائرس ذرہ پیدا کرنے اور ایک فلوروسینٹ جھنڈ.

READ NEXT>>  10 Best smartphone apps for freelance designers

“Norovirus ذرات بہت چھوٹے ہیں imaged جا کرنے کے لئے کی طرف سے ایک اسمارٹ فون خوردبین, اور تو ہیں مائپنڈوں,” یون وضاحت کرتا ہے. “لیکن جب آپ کے پاس دو یا تین یا اس سے زیادہ کی ان موتیوں میں شمولیت اختیار کی ایک دوسرے کے ساتھ, کہ کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ norovirus ہے جس کے نتیجے میں ، موتیوں کی مالا کے لئے مجموعی.”

The جسامت کی تسبیح کر رہے ہیں کے لئے کافی بڑی ایک smartphone ان کو لینے کے لئے اور ان کی تصویر. محققین کو یہ بھی پیدا ہوتا ایک smartphone اپلی کیشن شمار ہے کہ norovirus ذرات میں نمونہ.

“آپ کی ضرورت نہیں ہے کے لئے ہو ایک سائنسدان یا ایک انجینئر کے لئے کے آلے کو چلانے کے,” کا کہنا ہے کہ یون. “تجزیہ کیا جائے گا خود کار طریقے سے کی طرف سے اسمارٹ فون اپلی کیشن, لہذا آپ کو فکر کرنے کی ضرورت کے بارے میں لوڈ کر رہا ہے ، ایک نمونہ کے پانی پر چپ.”

آلہ بھی سستے کے ساتھ ، اس کی سب سے مہنگی اجزاء کی لاگت سے بھی کم $50.

“میں ترقی کی تیز رفتار کی نگرانی انسانی وائرس پانی میں ضروری ہیں کی حفاظت کے لئے عوامی صحت کا کہنا ہے کہ” رینالڈز.

اس تیز رفتار ، کم قیمت پانی کے معیار کی نگرانی ٹیکنالوجی ہو سکتا ہے ، ایک تبدیلی کے آلے کو کم کرنے کے لئے دونوں مقامی اور عالمی سطح پر بیماری کے بوجھ.”

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Trending