Connect with us

Fashion Trends

کیا جائے گا فیشن کے رجحانات کی طرح ہو جائے 20 سال سے اب | Made in Atlantis

Published

on

سے مجازی کے مجموعے کے لئے لا محدود تخلیقی, میں سب سے پہلے کی ایک نئی سیریز پر مستقبل ثقافت ، بیل یاکوب ڈالی کس انداز میں طرح نظر آئے گا دو دہائیوں کا وقت.

واچ کسی بھی حال ہی میں سائنس فکشن فلم اور آپ کو ہو جائے گا کی طرف سے مارا مختلف خواب کے طور پر ، مستقبل کی آنکھوں کے ذریعے دیکھا ہالی ووڈ کپڑے محکموں. کی پیروی کی sartorial کے راستے ریان Coogler کی بلیک پینتھر, مثال کے طور پر, اور ہم کر سکتے ہیں کے لئے توقع میان ہماری خوش قسمتی سے نیومیٹک میں لاشوں کو مزید تقویت ملی سکوبا کے مطابق. تبدیل کرنے کی بجائے اس پوسٹ apocalyptic گھر کے بلیڈ رنر 2049 اور ٹی وی سیریز کے فرق ، اور پیشکش ہے bastardised گلی پہننے scavenged سے wardrobes کے ماضی.

کچھ بھی ، بظاہر ، کے مقابلے میں بہتر ہے کیا ہم اب ہے. سے سوالات کے دوران جدید غلامی کے لئے سیارے-لگانے کے اثرات زیادہ کھپت, فیشن ہے آگ کے تحت ہے – اور برانڈز کر رہے ہیں اپنانے کے لئے. ایک حالیہ رپورٹ کے مطابق مشترکہ کیمرے میں Nazionale ڈیلا مقبول روش اختیار کرنا Italiana کی تیسری بین الاقوامی گول میز کانفرنس پر پائیداری میں میلان ، خریداروں میں اسٹورز کی طرح Barneys اور Saks میں امریکی اور Printemps میں فرانس کی توقع کرنے کے لئے تقریبا ان کی کل خرچ پر پائیدار مصنوعات میں ، اگلے پانچ سالوں سے 23 ٪ سے 40٪.

کیا لگتا ہے کے لئے مقرر مسلسل رہیں ، تاہم ، ہے خواہش بسم کرنے کے لئے مشکل وائرڈ میں انسانی فطرت ہے. کے طور پر ڈاکٹر مارک موسم گرما سے لیڈز یونیورسٹی اسکول کے ڈیزائن میں لکھا فکسنگ فیشن, اس سال کی رپورٹ کی طرف سے ماحولیاتی آڈٹ کمیٹی: “فیشن مطمئن صارفین psychogenic کی ضرورت ہے… اور کسی بھی حل کو تسلیم کرنے اور برقرار رکھنے کے لئے – ان فوائد.

اس کے مطابق ، اختراع تلاش کر رہے ہیں مستقبل کے مسائل کے حل پیش کرتے ہیں کہ تمام ہٹ کے نئے خریدنے کے اتارنے کے بغیر زمین اور جوابات, تیزی سے, ظاہر کرنے کے لئے جھوٹ میں ڈیجیٹل دنیا. “ہم آخر میں دیکھ ڈیجیٹل صنعت revolutionise صدیوں پرانے پریکٹس اور تیار اگلے 20 سال ،” کا کہنا ہے کہ راہیل Stott کے مستقبل لیبارٹری کے. “Immaterial اور ڈیجیٹل فیشن کے لئے مواقع فراہم کرتا برانڈز حاصل کرنے کے لئے تخلیقی صلاحیتوں, اور کے ساتھ رابطہ قائم ذریعے صارفین ایک مختلف میڈیم ہے.”

اور میں ایک مظہر ، کپڑے نہیں موجود ۔ جب ناروے خوردہ فروش Carlings کا آغاز ایک ڈیجیٹل کلیکشن گزشتہ سال کے فیشن مستقبل streetwear خریدا آن لائن اور ای-نصب کرنے کے لئے صارفین کی تصاویر – پیدا کیا گیا تھا کا مقابلہ کرنے کے لئے ‘پہننے ، ایک بار ایک selfie, پٹّھے یہ دور’ کا فلسفہ آج کے مجنوں آن لائن influencer. “ہم نے کھول دیا ، ایک عالمی لینے کے امکانات کے ساتھ اسٹائل چھوڑ کے بغیر ، ایک منفی اثرات پر دنیا” مورٹن Grubak کی فضیلت نورڈک کو بتایا iD کی جیک ہال, وقت.

کے لئے مجازی نسل, ڈیجیٹل مجموعہ ہے صرف ایک منطقی قدم آگے. شوقین کھلاڑیوں کے کھیل کی طرح Fortnite ، سمز اور Sansar پہلے ہی اربوں خرچ پر چیزیں نہیں ہیں کہ اصل میں وہاں سمیت کپڑے. “تیزی سے, ہم دیکھیں گے ڈیجیٹل مجموعہ اور کپڑوں سے آزاد جسمانی اور تخلیقی پابندیوں کا حصہ بننے کے فیشن زمین کی تزئین کی,” کا کہنا ہے کہ Stott.

READ NEXT>>  ستمبر 2019 Momad مزید قائم تجارتی میلے کے طور پر ایک تجارتی فورم کو ڈھکنے کے دونوں قومی اور بین الاقوامی فیشن کے رجحانات

“وہاں ایک واضح رجحان کے لئے ملاوٹ جسمانی دنیا کے ساتھ آن لائن مواد,” اتفاق کرتے ہیں متی Drinkwater ، لندن کالج آف فیشن فیشن کی جدت طرازی ایجنسی. ان کے نقطہ نظر posits ہے جس میں مستقبل کا استعمال کرتے ہوئے ، فروزاں حقیقت شیشے کہ overlayg ڈیجیٹل منظر کشی پر حقیقی دنیا میں, ہم ‘اشتراک’ ہم کپڑے کے لئے چاہتے ہیں دیکھا جائے پہننے میں AR شیشے ہیں جو دوسروں کے حصہ لینے کے.

پائی میں آسمان? کافی نہیں ہے. کے ساتھ کام کرنے کے Lucasfilm کی عمیق تفریح ڈویژن ILMxLAB, Drinkwater متعارف کرایا منصوبے میں ڈیزائنر سٹیون تائی کی لندن فیشن ویک 2018 پریزنٹیشن.

“اس منصوبے کے اشارے پر مستقبل میں ہم کہاں جائے گا کے قابل ہو جائے کرنے کے لئے مواد ڈاؤن لوڈ کرنے کے لئے ہمارے لباس ، دیکھا جا سکتا کے ذریعے AR شیشے ، اور مختلف طریقے سے خود کو پیش کرنے کے لئے ہمارے ارد گرد سب کا کہنا ہے کہ” Drinkwater. “ہمارے تشخص مسلسل تیار کر رہے ہیں اور زیادہ ہوتا جا رہا سیال کی طرف سے straddling دونوں ڈیجیٹل اور جسمانی ہستی کے آسمان,” کا اضافہ کرتا ہے Stott. “ڈیجیٹل فیشن کی اجازت دیتا ہے کے لئے لوگوں کو مکمل طور پر کے ساتھ استعمال کس طرح وہ کرنے کے لئے چاہتے سمجھا جائے – اور دھکا لا محدود تخلیقی حدود. ایک بالوں سے بنایا پانی ، ایک لباس alters ہے کہ اس کی شکل کے مطابق ، آواز: یہ سب ممکن ہے۔”

بہادر نئی دنیا

لیکن اگر سوچ کے آپریٹنگ ، تو مکمل طور پر آن لائن بناتا ہے آپ jumpy ہیں زیادہ ٹھوس ایپلی کیشنز کے لئے ٹیک. کے مطابق ایلن میک آرتھر فاؤنڈیشن, $500 ارب کھو دیا ہے ہر سال میں لباس کے تحت استعمال کرتے ہیں اور فضلے کے اخراجات; 87% تمام فیشن بنا دیا جاتا ہے کرنے کے لئے زمین. تو کیا ہو گا اگر ہم صرف بنایا کپڑے لوگ واقعی کرنا چاہتا تھا? اس تصور کے پیچھے نیویارک کی بنیاد پر ڈیجیٹل ایجنسی نیورو سٹوڈیو کی تازہ ترین کام ، Solventus 2019, ایک مجموعہ ہے جس کے لئے انسانی ماڈل تھے 3D-سکین حاصل کرنے کے لئے عین مطابق پیمائش سے پہلے کپڑے ڈیزائن کیا گیا تھا پر براہ راست ڈیجیٹل اوتار.

نیت ، آخر میں ، کے لئے صرف کپڑے – کاپاس ، جسم harnesses اور leggings کے ساتھ بنایا گیا جسم کی حمایت weaves کے اور سرد موسم کے کپڑے; بہت post-apocalyptic – جب کوئی احکامات ان. اور ہے, کورس کے, زیادہ سے زیادہ: نیورو سٹوڈیو کے مجموعہ کو گھیرے ہوئے 3D پرنٹنگ, ٹیک کی اجازت دیتا ہے کہ ڈیزائنرز کے لئے tailor-ٹکڑے ٹکڑے کرنے کے ڈیجیٹل کے لئے انفرادی صارفین. کھیلوں کمپنیوں اس طرح کے طور پر نائکی, جس میں پہلے سے ہی اجازت دیتا خریداروں کے لئے ڈیزائن ان کے اپنے تربیت ، posit ایک ایسا مستقبل جہاں صارفین کے لئے قابل ہو جائے گا 3D پرنٹ ان کے اپنے جوتے گھر میں. خریدار بن سکتا ڈیزائنرز – جب streetwear لیبل Hype کے نہیں کر سکتے جو فیصلہ کرنے کے لئے ڈیزائن جانے کے لئے, وہ ان کے گاہکوں کے انتخاب کے ذریعے ایک Instagram پوسٹ.

ہم کر رہے ہیں, کا کہنا ہے کہ Stott آگے بڑھ رہے ہیں کبھی قریب کرنے کے لئے صارفین کے ڈیزائن کے کپڑے. “فیشن کی صنعت یہ ایک بار تھا – اب کوئی ڈگری حاصل کی ثقافتی تخیل یا kudos یہ ایک بار تھا,” وہ کہتی ہیں. “بالادستی کے فیشن کے اثر و رسوخ منتقل کر دیا گیا ہے حالیہ برسوں میں ، کی طرف سے ڈیزائنرز ، تخلیقی ڈائریکٹرز اور میگزین کے ایڈیٹرز لوگوں کے لئے. صارفین چاہتا ہے تخلیقی ان پٹ اور انتہائی ذاتی نوعیت کی مصنوعات اور ٹیکنالوجی کو بااختیار ہے انہیں ایسا کرنے کے لئے.”

READ NEXT>>  ان گر 2019 فیشن کے رجحانات ہو سکتا ہے اصل میں آپ کو حاصل کرنے کے لئے حوصلہ افزائی ، آخر میں موسم گرما کے

ایک ہی وقت میں ، ٹیکنالوجی میں چلا جاتا ہے کہ کپڑے خود ہے تیزی سے بڑھتی ہوئی آگے. سمارٹ کپڑا کمپنیوں کی ترقی کر رہے ہیں کہ مواد جمع کر سکتے ہیں کے اعداد و شمار کے طور پر اس طرح کی صورت میں ، نائکی اپنانے بی بی باسکٹ بال کے جوتے ، چاہے ایک wearer کی ضروریات کو تبدیل کرنے کے لئے ان کے حملے سے بچنے کے لئے ، چوٹ. “مستقبل میں ، کے ساتھ باہر رول کے 5G ، کپڑے کے طور پر کام کرے گا ایک نیا انٹرفیس ، پر اثر انداز جس طرح سے ہم بات چیت کے ساتھ منسلک دنیا اور ایک دوسرے کے ساتھ,” کا کہنا ہے کہ منو دس Napel کے بانی ڈیجیٹل میگزین FashNerd.

چاہے یا نہیں یہ ٹیکنالوجی کرے گا سب کے لئے دستیاب کے طور پر کی صورت میں روزہ فیشن , ایک اور معاملہ ہے. “میں نے نظر میں سماجی رویوں,” کی عکاسی کرتا ہے فیشن پیش بین Geraldine Wharry. “اور مجھے لگتا ہے کہ کی فراہمی کی کمی کے معاملے میں پانی اور کپڑا کمی اور اخراجات ہو رہے ہیں ، مثال کے طور پر کیا جا رہا ہے ، ایک بڑا ایک ہے. جب ان چیزوں ہو ، لوگوں کو تبدیلی ان کے بجٹ کے لئے کیا وہ واقعی زندہ کرنے کی ضرورت ہے.” اور روزہ فیشن? “یہ ایک فرسودہ ماڈل ،” کا کہنا ہے کہ Wharry. “میں صرف دیکھ نہیں کہ یہ کس طرح جاری رکھ سکتے ہیں. برانڈز کے بغیر کسی قسم کی پائیداری کی حکمت عملی مصیبت میں ہیں.”

تو جہاں جائے گا عام شخص کی باری کے لئے ان کے فیشن درست? کے طور پر مستقبل ٹیک تیار, متوازی تحریکوں کو دکھا رہے ہیں ایک واپس کرنے کے لئے ہاتھ سے بنایا اور سپرش. “وہاں میں دلچسپی کی ایک بہت کرافٹ کا کہنا ہے کہ” Wharry. “یہ ایک مختلف راستہ کے ساتھ منسلک کپڑے.” سیکنڈ مارکیٹوں میں دھماکے کر رہے ہیں; کے مطابق فیشن پنروئکری سائٹ ThredUP سائٹس کی طرح خود بڑھ رہے ہیں 24 مقابلے میں تیزی سے بار خوردہ صنعت مجموعی طور پر. دریں اثنا ، رینٹل معیشت کرشن حاصل کر رہا ہے. “میں فیشن, رینٹل فراہم کر سکتے ہیں تازگی کے بغیر ماحولیاتی قیمت ،” کا کہنا ہے کہ سارہ آرنلڈ کی اعلی سٹوڈیو.

تاہم ہم اپنے کپڑے, فیشن برقرار رکھنے جائے گا اس کی شناخت کے طور پر ایک فارم کے فرار اور اظہار ، خاص طور پر کے طور پر گرہوں کے حالات زیادہ مشکل ہے. “اگر آپ کی نظر میں عظیم کساد بازاری, وہاں کی ایک بہت تھا glitz اور گلیمر کا کہنا ہے کہ” Wharry. “اور اگر آپ پر نظر رجحانات ابھی, وہاں کی ایک بہت کے رنگ. فیشن ہمیشہ ایک آئینے کی کیا جا رہا ہے ۔ ہو سکتا ہے اتنا فرق مراعات یافتہ طبقوں اور غریبوں میں بٹ کے مستقبل میں جو یہ پیدا کر سکتا ہے بہت اسراف فیشن ہے۔”

مشاہدات: 22

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Trending