Connect with us

Fashion Trends

کے پیچھے اس موسم سرما میں فیشن کے رجحانات

Published

on

<ب>اصل: نینسی Deihl کے ڈائریکٹر نیو یارک یونیورسٹی کے کاسٹیوم کے مطالعہ کے پروگرام ، نہیں ضائع تصور کہ موجودہ پھٹ کے روشن رنگوں ہو سکتا ہے ہوا کے ساتھ کامیابی کے چمتکار سپر ہیرو فلمیں: “وہاں ہو رہا ہے کی ایک بہت کے ساتھ کھیلتے ہیں بنیادی رنگوں ، اس طرح کے طور پر بڑے swaths کے سرخ, کا مشورہ ہے کہ ایک کارٹونی نظر آتے ہیں.” وان Badham کا خیال ہے کہ وہ ایک ہو سکتا ہے مزید کا اظہار خاتون کی طاقت ہے. “تم نے دیکھا ان لوگوں کی طرح ھٹی رنگ نہیں ہیں کہ روایتی طور پر رنگ ہے کہ مردوں کے پہننے – ایک شاندار سنتری یا ایک شاندار سندور یا ایک گرم ، شہوت انگیز buttery نیبو – لیکن وہ روشن کر رہے ہیں اور وہ گرفتار کر رہے ہیں. یہ دلچسپ ہے کہ مارکس کا اختلاف: وہ بہت ہی جنس کے فیصلے میں یہ نہیں ہیں کہ کپڑے لینے پر ایک مذکر فریم – لیکن وہ بھی ہے کہ کپڑے کو مسترد کرتے ہیں ایک روایتی مرد نظریں. اس کا کیا میں نے ان کے بارے میں دلچسپ تلاش.”

میلبورن یونیورسٹی کی لارین Rosewarne, ایک سماجی سائنسدان میں مہارت رکھتا ہے جو صنفی, پاپ کلچر اور میڈیا کا کہنا ہے کہ حالیہ برسوں میں “خاص طور پر سرخ قالین, ہم نے دیکھا سیاہ رنگ. یہ اکثر کی طرف منسوب عوامل کی طرح انتخابات کے ٹرمپ اور عروج کی #MeToo. ایک گلے کا رنگ دیکھا جا سکتا ہے کے طور پر بیان کی امید ہے. جوابی دلیل یہ ہے کہ catwalk کے مواد اکثر کی منصوبہ بندی سال میں آگے بڑھانے کے. اگر ہم کے بارے میں سوچنے کے حالیہ واقعات میں امریکہ سے متعلق مجوزہ پابندیوں پر خواتین کی آزادی – اور قدامت پسند کے نتائج آسٹریلیا کے حالیہ انتخابات میں مشتبہ امید ہے اور امید ہے اچرچھاداری سوچ ، کے طور پر کی مخالفت کی عکاسی کرتی ہے کیا اصل میں کیا ہو رہا یوگچیتنا”.

READ NEXT>>  12 Fashion Trends of Summer 2019 and How to Style Them

فیشن تعلیمی کیرن ویبسٹر سوچتا ہے کہ منتخب شکل کی عکاسی ایک وسیع تر معاشرتی موضوع دیا کیا جا رہا ہے پر میں وسیع زمین کی تزئین کی. “Brights ہیں یقینی طور پر حصہ کی channeling ہمارے بچپن, جہاں ہم نے کوئی خوف نہیں ، تو وہ ہمیں ایک احساس کے مزہ ہے. جب یہ محسوس ہوتا ہے جیسے وہاں کی ایک بہت دنیا میں چل رہی ہے ، اس رجحان کی طرف فرار.”

CLASHING پرنٹس

پر نظر: بیمیل پرنٹ کہ جان بوجھ کر تصادم میں ہیں راستہ. لی میتھیوز’ ٹیڈی سلائی خندق اور حاشیہ مشابہ ہے متضاد پتلونوں پرنٹ پر ان کے پیدا کرنے برم ہے کہ دو الگ الگ لباس کیا گیا ہے ایک دوسرے کے ساتھ sewn. ڈیوڈ جونز نے بھاری سرمایہ کاری میں اس رجحان کے ساتھ ، ڈیزائنرز سمیت ، Kenzo, Rixo, C & M, Camilla اور مارک, کوپر, کیٹ سلویسٹر اور محبت پیدا ہوا تھا تمام کی خاصیت ایک معاصر تصادم میں ان کے ڈیزائن. میگن پارک کی نینا pussybow لباس ہے ایک outsized کرتی یکجا کیا ہے کہ ایک patchwork کے پھولوں, پٹیاں اور رنگ کے بلاکس.

<ب>اصل: لارین Rosewarne کا کہنا ہے کہ, “میرا hunch ہے کہ ہو جائے گا یہ ایک جواب کے لئے دکھاوٹی Instagram لگتا ہے – میں فیشن اور میک اپ. غیر جانبدار ہیں ، اکثر ایک جوڑا واپس پریزنٹیشن کے لئے ڈیزائن کیا گیا مرکب میں بھیڑ کی بجائے باہر کھڑے یا ایک بیان بنانے کے کر سکتے ہیں اور کے طور پر تشریح کی نشاندہی کالز کی طرف صداقت.”

READ NEXT>>  Fashion Trends

ریٹرو واپسی

<مضبوط>کو دیکھنے کے: میلیسا گلوکار دیکھتا کئی دہائیوں ہونے کے احاطہ کرتا بھر میں wardrobes کے وقت: ’70s (کے ساتھ ٹیڈی کوٹ اور بال کلپس, حوالہ Gwyneth Paltrow کے کردار میں فلم رائل Tenenbaums) ، ’80s (کے ذریعے جانوروں سے چھاپتا ہے ، زری/ٹیپیسٹری نظر اور جوتے ہے کہ ایک تھوڑا سا لچک فٹ کے ارد گرد بچھڑا سرکا میں میڈونا شدت کو دیکھ کر سوسن) اور ’90s کے (واپس میں خوش آمدید ، پرچی حاشیہ).

<ب>اصل: “ہم واپس تلاش کر رہے ہیں چیزوں پر ہے کہ ہمیں ایک احساس کی پرانی یادوں ، واپس کرنے کے لئے ایک بار جب آپ اپنے بارے میں اچھا محسوس کیا,” کا کہنا ہے کہ کیرن ویبسٹر. “یہ کرنے کی کوشش کر دوبارہ رہتے ہیں کہ جہاں دنیا میں بہت سے نامعلوم … دنیا علاوہ گر ہے ہمارے ارد گرد ہے, اور ہم نے اکثر سماعت بری خبر ہے. کیا ہم چاہتے ہیں خرچ کرنے کے لئے ہماری تصویر پر ڈالر? کہ کچھ چیرس ہمیں۔”

ویبسٹر کا اضافہ کرتا ہے کہ “یہ ہو سکتا ہے کی ایک توسیع mindfulness کہ تحریک مارا گیا ہے فیشن مشکل”. “ہم نے منتقل کر دیا گیا اس سے آگے پائیدار کرنے کے لئے ذمہ دار ہے. ہم محسوس کر رہے ہیں کہیں زیادہ ذمہ دار کے بارے میں انتخاب ہم اور ہم کر رہے ہیں یا کر رہا ہے کہ خرید کی طرف سے کم خریدنے یا نہ خریدنے پر سب کا شکریہ آپ کو میری سے Kondo. کا ایک حصہ پورے حوالہ کے بیتی زمانے سے ہے کہ لوگوں کے لئے جا رہے ہیں اختیاری دکانوں کے طور پر اچھی طرح سے. میں فکر مند ہوں کس طرح کے بارے میں ہمارے صنعت میں مقابلہ کریں گے.”

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Trending