Connect with us

Tech & Telecom

گورنمنٹ حاصل $449 ملین سے دو ٹیلی کام آپریٹرز

Published

on

ٹیلی نار اور جاز ادا کی ان کے $449 ملین کے لئے پاکستان ٹیلی کمیونی کیشن اتھارٹی (پی ٹی اے) میں جزوی تصفیہ کے لئے لائسنس کی تجدید. رقم کے ارد گرد ہے 71 ارب پاکستانی روپے.

میں ان کی ٹویٹ کے مشیر کو وزیر اعظم کے پاکستان پر خزانہ ، ریونیو اور amp ؛ اقتصادی امور ڈاکٹر حفیظ شیخ نے کہا کہ یہ ایک “اچھی خبر کے لئے ٹیلی کام کی صنعت اور آمدنی کی وصولی کے وفاقی حکومت کے”.

پیش رفت پر سیلولر کمپنیوں کے لائسنس کی تجدید.
حکومت موصول روپے 35.2 ارب سے جاز اور امریکی$ 224.6 ملین سے ٹیلی نار میں جزوی تصفیہ کے لئے ان کے موبائل لائسنس کی تجدید. کے لئے اچھی خبر ٹیلی کام کی صنعت اور آمدنی کا مجموعہ وفاقی حکومت.

— ڈاکٹر عبدل حفیظ شیخ (@a_hafeezshaikh) three ستمبر ، 2019

اس سے قبل ، ٹیلی کام کمپنیوں کو تیار نہیں تھے ادا کرنے کے لئے رقم کی طرف سے مقرر پی ٹی اے. جس میں ٹیلی نار اور جاز کی توقع کر رہے تھے ادا کرنے کے لئے $445 ملین ہر ایک کے لئے اور زونگ بتایا گیا تھا ادا کرنے کے لئے $470 ملین کی تجدید کرنے کے لئے اس کے ٹیلی کام لائسنس.

ٹیلی کام آپریٹرز نہیں تھے اس کی توقع بہت میں اضافہ فیس کے ماضی سے. وہ ادا کرنے کے لئے تیار $291 ملین کے طور پر ایک ہی رقم کی طرف سے ادا یوفون میں 2014 کے لئے لائسنس کی تجدید. انہوں نے کہا کہ کے بعد استرتا یہ رقم 45 ارب پاکستانی روپے سے ایک ہزار روپے 32 ارب واپس میں اس وقت.

READ NEXT>>  10 Best Google Cardboard Apps to Try in 2019 - PhoneWorld

مئی میں ٹیلی نار اور جاز دائر درخواست میں اسلام آباد ہائی کورٹ کی قیمت سے زیادہ اضافے کے لئے لائسنس کی تجدید کی حکومت کی طرف سے پاکستان. کیس ابھی تک عدالت میں ہے جس میں ججوں کو ہدایت کی پی ٹی اے کو کارروائی نہیں ان کے خلاف ہے اور یہ بھی حکم دیا کہ ٹیلی کام کمپنیوں کے نصف ادا کرنے کی فیس.

ایک کے سرکاری ٹیلی نار نے کہا کہ زیادہ سے زیادہ کی صورت میں رہتا ہے ، عدالت زیادہ سے زیادہ یہ ہو گا محروم آمدنی کا ملک ہے ۔ انہوں نے یہ بھی کہا کہ عدالت نے نہیں دیا کسی بھی کرنے کے لئے ادا کی فیس, یہ صرف یہ ہے کہ کمپنی کا فیصلہ کیا ہے کرنے کے لئے رضاکارانہ طور پر رقم ادا کی وہ پیش کش کی ، پہلے رپورٹ کے طور پر کی طرف سے ایکسپریس ٹربیون

انہوں نے کہا کہ ہم سمجھتے ہیں کہ پاکستان کی معیشت کی اشد ضرورت میں آمدنی تو کے طور پر جذبہ خیر سگالی ہم نے اس رقم کی مدد کرنے کے لئے حکومت کے ساتھ لڑنے کے لئے اس بحران. انہوں نے کہا کہ کمپنی کے لئے انتظار کریں گے حتمی فیصلے کے لئے عدالت میں اعلان کیا جائے گا کے بعد سے یہ صرف ایک جزوی تصفیہ کے ساتھ پاکستان ٹیلی کمیونی کیشن اتھارٹی.

کی طرح ہماری کہانیاں ؟ کی پیروی ہماری Instagram کے لئے سچتر اپ ڈیٹ.Comply with @techjuicepk

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Trending