Connect with us

Tech & Telecom

یو ایس ایف روپے کی منظوری دے دی. 1.89 ارب فنڈ کو بہتر بنانے کے لیے ٹیلی کام کے بنیادی ڈھانچے میں ملک بھر میں

Published

on

یونیورسل سروس فنڈ پاکستان کی منظوری دے دی ہے کے ارد گرد Rs. 1.89 ارب کو بہتر بنانے کے لیے ٹیلی کام اور آئی ٹی بنیادی ڈھانچے کی ملک ہے ۔ فنڈ کا مقصد ہے کی ترقی کے مختلف منصوبوں اس طرح کے طور پر براڈبینڈ کے لئے پائیدار ترقی (BSD) پروگرام ، اگلی نسل BSD پروگرام اور زیادہ. ان منصوبوں میں ایک بار مکمل کر لیا جائے گا کو بہتر بنانے میں مدد کنیکٹوٹی ملک بھر میں.

پر ایک نظر لینے کے ان کے منصوبوں ، سب سے پہلے ہم نے براڈبینڈ کے لئے پائیدار ترقی (BSD) کرے گا جس میں ہدف کے ارد گرد 12,000 اضلاع میں تمام صوبوں کے ملک سے رابطہ قائم کریں گے ان کے ساتھ باقی دنیا کے. کم از کم بینڈوڈتھ کی پیشکش کی جا رہی کے مطابق اس منصوبے ہو جائے گا 256 کلوبائٹ فی سیکنڈ. فی الحال ، 30 بڑے منصوبوں جاری ہیں اس کے ذریعے منصوبہ بندی اور ایک روپے کی گرانٹ. 192 ملین سے نوازا گیا ہے مزید اضافہ کی پہنچ اس کی منصوبہ بندی کرنے کے لئے 401 unserved کے اضلاع شمالی وزیرستان بنوں اور وقت مروت.

دوسرے کو ہم نے رومنگ کی سہولت کے لیے نیشنل ہائی ویز اور موٹر ویز جس کی مدد سے کوریج فراہم کرنے کے طبقات موٹروے نہیں ہے جس کے کسی بھی رابطے ابھی تک اس طرح کے طور پر N10, N25, N50, N65 اور N70. اس منصوبے کے کیا گیا تھا سب سے پہلے میں شروع کیا 2018 اور اس کے بعد سے ، 694 کلومیٹر لمبی کوسٹل ہائی وے جوڑتا ہے جو کراچی اور گوادر ہے براڈبینڈ کنیکٹوٹی. اب کے طور پر, کے ارد گرد 7700 کلومیٹر سڑکوں کا احاطہ نہیں کر رہے ہیں.

READ NEXT>>  Oculus Rift S Announced With Highest Ever Screen Resolution & New Tech

سوم ، ہم نے اگلی نسل BSD پروگرام کے لئے Unserved آبادی ہے جس کا مقصد فراہم کرنے کے لئے تیز رفتار کنیکٹیوٹی کے لئے 46 اضلاع میں کم از کم ایک کے اعداد و شمار کی شرح میں 512 kb. اس کے ذریعے, کے ارد گرد 30 ملین لوگوں پڑے گا ، بہتر کنیکٹوٹی. ٹینڈر نوٹس بھی جاری کیا گیا ضروریات کو پورا کرنے کے لئے 3052 unserved یا پسماندہ اضلاع کے Matiari ، حیدرآباد ، ٹنڈومحمدخان extra Allahyar, ٹنڈومحمدخان extra محمد خان, Badin, Sujawal ، بہاولپور ، رحیم یار خان اور بہاولنگر.

<پیوں>سپانسر
سب سے بہترین خریدنے ٹیک گیجٹ کے تحت 1000 روپے. چیک کریں اب

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Trending