Connect with us

Tech & Telecom

3 وجوہات موبائل ایپ میں اشتہارات کے مقابلے میں بہتر ہے دیگر ڈیجیٹل چینلز

Published

on

2017 سال تھا جب یہ اعلان کیا گیا تھا کہ ڈیجیٹل اشتھاراتی اخراجات کی تھی آخر میں مارا پیٹا گیا ، ٹی وی کے اشتھارات. زیادہ عین مطابق ہو, ڈیجیٹل اشتھاراتی اخراجات تک پہنچ گئی $209 ارب روپے جبکہ دنیا بھر میں ٹی وی کے اشتھارات میں لایا نسبتا جمود کا شکار ترقی کی طرف سے تک پہنچنے کے لئے $178 ارب ، ایک تحقیق کے مطابق کی طرف سے میگنا 2017 میں. اب کے طور پر ، اشتھار پر خرچ موبائل اطلاقات ہے بڑی تیزی سے متاثر کیا ہر دوسرے ڈیجیٹل چینل اور ایک اندازے کے مطابق ، $19.5 ارب اپلی کیشن آمدنی کا حساب کیا گیا تھا کے دوران پہلی سہ ماہی کے 2019 اکیلے.

کے طور پر کے مقابلے میں ، موبائل ویب اشتھارات, میں اے پی پی کی تشہیر بن گیا ہے سب سے تیز رفتار سے بڑھتی ہوئی فارم ، موبائل اشتہارات کی مارکیٹ میں. خاص طور پر, موبائل اطلاقات ہیں فوری طور پر بننے سب سے زیادہ مقبول درمیانے درجے کی ڈیجیٹل اشتہارات صارفین کے لئے. شفافیت ، وقت کی بچت اور اعلی کارکردگی کے اشتہارات کے عمل میں موبائل اطلاقات میں مدد ملتی ہے مشتھرین کے حاصل کرنے کے سب سے زیادہ قیمت سے باہر ان اشتھاراتی مہمات. اس بلاگ میں ، ہم کوشش کریں گے ، دریافت کرنے کے لئے اہم عوامل بناتا ہے جس میں-اپلی کیشن کے اشتہارات کے مقابلے میں زیادہ مؤثر دیگر ڈیجیٹل کا مطلب ہے.

<دفتری><لی><مضبوط> مؤثر پہنچ<مضبوط/><لی/>

یہ ایک ناقابل تردید حقیقت ہے کہ دنیا بھر کے لوگوں خرچ کر رہے ہیں اور زیادہ سے زیادہ ان کے وقت پر ان کے فون کا استعمال کرتے ہوئے مختلف قسم کے موبائل اطلاقات. کے مطابق تازہ ترین اعداد و شمار سے ای مارکیٹر, اوسط یومیہ خرچ وقت موبائل فونز پر اضافہ ہوا ہے کرنے کے لئے 215 منٹ 2018 میں 11 منٹ کی طرف سے گزشتہ سال. اس کے علاوہ, یہ بھی بیان کیا گیا ہے کہ 89 فیصد خرچ وقت کی ایک smartphone پر مقرر کیا جاتا ہے کے لئے موبائل اطلاقات کا استعمال کرتے ہوئے, اور صرف 11 فیصد خرچ کیا جاتا ہے پر موبائل ویب سائٹ ہے. اس حدیث کی معتبر تک پہنچنے کے لئے موبائل اطلاقات کے اشتہارات برانڈز میں ایک مؤثر انداز.

READ NEXT>>  3G/4G صارفین پاکستان میں صرف عبور 69 ملین نشان

اعدادوشمار کے مطابق کی طرف سے اپلی کیشن ینی کی کل تعداد اپلی کیشن ڈاؤن لوڈ ، گزشتہ سال کے ارد گرد تھے 194 ارب. اور غور اعداد و شمار کے 2.6 ملین لوڈ ، اتارنا Android اطلاقات اور 2.2 ملین iOS اطلاقات کے طور پر اگست کے مطابق 2019 کی کل تعداد اپلی کیشن ڈاؤن لوڈ پڑے گا دگنی میں 2019.

<دفتری شروع="2"><لی><مضبوط> زیادہ کلک کے ذریعے کی شرح<مضبوط/><لی/>

کے طور پر ہم نے بحث کی ہے کہ پہلے مصروفیت میں صارفین کی مختلف سرگرمیوں کو چلانے کے لئے اس اپلی کیشن کے اندر ہے کے مقابلے میں زیادہ موبائل ویب سائٹ ہے. تو, زیادہ امکانات موجود ہیں کہ صارفین کے ساتھ منسلک کرے گا کے مواد اشتھار بہتر ہے. اس کے علاوہ ، صارفین کو سرمایہ کاری میں زیادہ وقت موبائل اپلی کیشن کے طور پر کے مقابلے میں ، موبائل ویب جہاں اچھال کی شرح زیادہ ہے. اس وجہ سے ، اعلی کی مصروفیت کے موبائل اپلی کیشن ہو سکتا ہے میں تبدیل کر دیا تبادلوں.

کے طور پر ہو سکتا ہے کہ آپ کو معلوم ہے کہ کلک کے ذریعے کی شرح (شرح) بتاتا ہے کہ کس طرح اکثر صارفین جو اپنے اشتھارات کو دیکھنے کے اختتام تک اس پر کلک کر. کے طور پر فی تحقیق کی طرف سے Medialets, اس شرح کے لئے اطلاقات ہے 0.58% جبکہ موبائل ویب صرف ایک 0.23% کلک کے ذریعے کی شرح. غور اضافیت کی شرح کے ساتھ تبادلوں اور لے جاتا ہے ، اس کی اہم وجہ برانڈز کے لئے کی ضرورت ہے کی ھدف بندی کے صارفین میں موبائل اطلاقات.

<دفتری شروع="3"><لی><مضبوط>اعلی درجے کی ھدف بندی کے ذریعے Appographics<مضبوط/><لی/>

READ NEXT>>  3G/4G Subscribers in Pakistan Reaches 66.14 Million - PhoneWorld

ہیں مٹھی بھر کے اشتھار ھدف بندی کے طریقوں کے استعمال کی مختلف تنظیموں کی طرف سے ان دنوں. کچھ کمپنیوں پر انحصار کرتے ہیں ‘متعلقہ ھدف بندی’ جہاں اشتھارات عام طور پر دکھایا گیا مواد کے مطابق موجودہ ویب صفحے پر. جبکہ دوسرے کاروبار اشتھارات کو دکھانے کی بنیاد پر ، صارفین کے رویے اور براؤزنگ کی سرگرمیوں پر مختلف ویب سائٹس.

ٹھیک ہے, موبائل اپلی کیشن کے اشتہارات نیٹ ورکس کی طرح <مضبوط>ConsoliAds<مضبوط/> کا استعمال ایک تھوڑا سا مختلف اور مؤثر حکمت عملی کہا جاتا ہے ‘Appographic ھدف بندی’. اس ٹیکنالوجی میں ، صارفین کو ھدف بنائے گئے ہیں کی بنیاد پر ان کے مفادات. مثال کے طور پر ، ایک موبائل شوٹنگ کھیل ہی کھیل میں مشتہر کیا جا سکتا کے صارفین کے لئے کھیلنے والے ایکشن کھیل ہی کھیل میں اکثر کافی ہے. اس قسم کی ھدف بندی کے غیر معمولی اچھی طرح کام کرتا ہے کے لئے موبائل اطلاقات کی طرح کھیل ہی کھیل میں, سماجی, سفر, ای کامرس اور دیگر مختلف زمرہ جات.

اس کے علاوہ ، Appographic نشانہ بناتا ہے مائیکرو زمرہ جات کی بنیاد پر مخصوص صارف کے رویے کے لئے ہدف صارفین کو زیادہ مؤثر طریقے سے. ایک ہی وقت میں ، کا استعمال کرتے ہوئے اعداد و شمار کو نشانہ بنانے, اشتھاراتی نیٹ ورک کو منظم صارفین کی بنیاد پر جغرافیائی محل وقوع, ڈیوائس کی قسم ، اور مواد.

کا استعمال کرتے ہوئے مجموعے کے مذکورہ بالا ھدف بندی کے طریقوں ، موبائل اشتھاراتی نیٹ ورک کو چالو مشتھرین حاصل کافی اضافہ میں واپسی کے اشتہارات پر خرچ کرتے ہیں (ROAS).

عثمان Suhail – مصنف ایک techie اور پی آر کے ماہر ہیں ۔ وہ پر رابطہ کیا جا سکتا https://twitter.com/usmansuhail7

یہ کہانی ہے ایک مہمان پوسٹ اور ضروری نہیں کے خیالات کی عکاسی TechJuice ادارتی عملے.

کی طرح ہماری کہانیاں ؟ کی پیروی ہماری Instagram کے لئے سچتر اپ ڈیٹ.Observe @techjuicepk

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Trending