Connect with us

Fashion Trends

9 حیرت انگیز فیشن کے رجحانات ہے کہ سب کی یہ پہنے ہوئے گر

Published

on

The رنوی ہو سکتا ہے کی توثیق فیشن کے رجحانات ، لیکن یہ سڑکوں پر ہے کہ ان کے پیدا. چاہے آپ کے سامنے صف میں ایک فیشن شو یا لوگوں کو دیکھ کر فرش پر, ایک چھوٹے stylistic فیصلہ کر سکتے ہیں بنانے کے ، ایک بہت بڑی صنعت کے اثرات. کسی کے ساتھ ایک تخلیقی تنظیم کر سکتے ہیں اثر و رسوخ اگلے فیشن موسم; یہی وجہ ہے کہ ہم کے ذریعے sifted بہترین سٹریٹ سٹائل سے چار بڑے فیشن ہفتوں (نیویارک ، لندن ، میلان اور پیرس) تلاش کرنے کے لئے آپ کو نو standout کے رجحانات ہو جائے گا کہ ہر جگہ اس موسم خزاں.

چند تھے رجحانات ہم نے دیکھا کہ کیا گیا ہے جانے کے لئے مضبوط گزشتہ سال. پریری حوصلہ افزائی silhouettes کے, کی طرح ڈھیلے-فٹنگ کا, billowing بعبیدولل کے کپڑے کے ساتھ بشپ قمیضیں اور روففل گی جاری رہے گی ، پر غلبہ حاصل کرنے کے لباس کے رجحانات کے ساتھ ساتھ اگلے سال میں. جب یہ آتا ہے کے لئے رنگ کے رجحانات ہے ، سبز بھی ایک سب سے اوپر مدمقابل. جبکہ نیین, چونے, اور کیچڑ سبز تھے ، بڑے فاتحین گزشتہ موسم ، اس موسم کا خیر مقدم تمام رنگوں کے پستا, ٹکسال, سمندر کے جھاگ, زیتون, اور جنگل سبز پارٹی کے لئے (خاص طور پر پہننے میں ان کے ساتھ ایک tonal نظر آتے ہیں). کے لحاظ سے اشیاء, منی بیگ ، midheel خچر ، اور بلونگڑا ایڑیوں کے بل پھر گیا ہے جانے کے ٹکڑے ٹکڑے کرنے کے لئے فیشن لڑکیوں کے تمام سال ہے. لیکن یہ Bottega Veneta کی Lido اور مسلسل سینڈل اور Staud کے چاند بیگ جو غلبہ گر 2019 سٹریٹ سٹائل.

READ NEXT>>  All We Want For Christmas Are 2018 Fashion Trends - FASHIONLOVER

جبکہ ہمارے پسندیدہ رجحانات گزشتہ سیزن سے جاری تاخیر کرنے کے لئے, ہم کر رہے ہیں کے لئے جگہ تازہ نئے رجحانات کے لئے موسم خزاں اور موسم سرما 2019. سب سے زیادہ مضبوط لگتا ہے فیشن کا مہینہ آیا کی شکل میں سمارٹ suiting ، اسٹریٹجک کوٹوعثس, boudoir تحریک اسٹائل ، گرم ٹن مٹی, بیمیل جوتے ، سکارف چھاپتا ہے, کانچاد پتلون ، اور کچھ بڑے چنگل. پڑھنے آگے ایک خرابی پر ان عظیم رجحانات اور پہننے کے لئے کس طرح کے لئے ان کو گر 2019 اور اس سے آگے.

کیوں فیشن لڑکیوں کو کہہ رہے ہیں, “F*ck مال ، دکان پر Instagram” میں 2019

ماخذ لنک

The submit 9 حیرت انگیز فیشن کے رجحانات کے سب کے پہننے کے اس موسم خزاں appeared first on اگلے دن.

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Trending